21. rész: Újrakezdés

20 6 6
                                    

A kenyérmorzsák nem tudtak abba belenyugodni, hogy nincs meg a Legenda, így feltápászkodtak a helyükről, kenyérbarát kenyeret csomagoltak maguknak, és ismét a Legenda után eredtek.

Fura, most velük tartott Lángos is (bár az még inkább érdekessé tette a dolgot, hogy nagyon, de nagyon lelkesnek látszott, szinte a másodperceket számolta az indulásig.
- Na szia, Vekni mama!
-Lekváros!
- Nem, most nem oda megyünk. Szia!
- Na, legközelebb nem adok sütit!- morogta Vekni mama, majd csendben elfoglalta magát.

Eközben a három harmad-unokatesó elérkezett a falu elejére, ahol a hatalmas kenyerek laktak.

- Jaj, mindjárt Perec-körtéren vagyunk!- jajdult fel Víz és Élesztő, majd az összes többi hozzávaló mögé bújt.
- Nyugi, tesók! Nincs semmi baj!- bátorította őket Glutén.- Nem lesz baj, és úgyis nyílegyenesen kell mennünk.
- De... Itt lakik Perec!
- Itt mindenki perec.
- Nem, de ő más: Sajtos Perec. Eléggé gonosz ember, ráadásul flegma, mert felvág néhány dologgal, amit csak a perecek képesek megtenni!
- Például- kérdezte Víz.
- Nagyon hajlékony, és másokat is könnyen rá tudja venni.

Glutén és Laktóz szörnyűlkődve összenézett, megfogta a tesóikat, majd amilyen gyorsan csak tudtak, elfutottak a Perec laktanyáról.

A SzendvicsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang