TIED TO YOU chapter 3

2 0 0
                                    

Part 3

Kuching,Malaysia.

Kereta chelum sangkai ba depan rumah Amanda,sekali Amanda tepeda ke Pabo orang nya tadi alu berumban Amanda naban ke Gracie ngagai dalam pangking alu dikunci iya pintu udah nya iya alu mansang ngagai pintu depan laban ninga Pabo nempap pintu ngasak amat.

"Oi!,buka pintu tu!" Pabo nempap pintu rumah Amanda.

Amanda alu muka pintu udah nya iya alu pansut.

"Nama kebuah dik kitu!?" Amanda.

"Ni bini aku anang dik deka ngelalaika iya!" Pabo alu narit buk Amanda.

Amanda ke nyepi diri pedih alu numpu utai baruh laki Pabo nya baru iya ngeleka ke buk Amanda.

"Kumbai dik deka digaga dik baka Lyssa aku ko dik mati dik laban aku anang dik,aku udah madah berapa kali ari sarinya aku empu enda nemu kini penungga Lyssa kada enda dik kini ngelalai ke iya udah dibunuh dik alu dilalai ke d!" Amanda.

Indai Amanda iya nya Ayang meda Pabo majak ngiga Lyssa alu betalipun ngagai Polis awak nangkap Pabo ke majak gila nya.Ayang alu naban ke Amanda tama bilik enda alah nyau munuh Pabo ke belik nya.Pabo nyau majak mandam pintu reradak meh iya ba luar dia.

Setengah jam udahnya.

Bala Polis alu datai nuju Pabo ke agi bediri ba mua pintu dia madah ngagai Pabo deka ngemai ngagai balai kin.

"Dejil sekali enggau iya nya Polis!" Amanda nyau enda rindu ati laban Pabo.

"Miss Amanda kita perlu bawa miss pergi ke balai untuk menjadi saksi boleh?" ko Polis laki melayu nya.

Amanda lalu ngasuh indai iya nyaga Gracie,sebedau iya ngagai balai Polis udah iya mesan indai iya anang kesal ati laban nadai penanggul utai meri tusah.

Datai ba Balai Polis,dia Alamanda alu madah ke semua nya ngagai Polis madahka Pabo tu selalu datai jari ngagai bini iya,udah ambih pengawa berandau nasat Pabo nya tadi alu detan ke Polis meh Pabo di pasuk ke ngagai dalam Jil.

Dua bulan pengudahnya.

Pabo bejalai kiba kanan aja dalam Jil sambil iya nyabak.
Pemuas iya enda jenuh dia iya alu nuju ngagai pagar rerauh ngangauka nama Lyssa.Pemuaska rerauh dianu orang ga iya laban ragak.

Pabo nyabak laban bisi asai nesal udah ngaga Lyssa baka ke ukai enggau bini baka ngaha jelu.Maya Polis bisi nyenguk ngagai iya kia Pabo selalu nanya ke bini iya Lyssa tang Polis madah Lyssa alu nadai ditemu penunga nyadi kes Lyssa lenyau alu diketu ke orang ditutup sekali kes Lyssa ke lenyau laban udah sebulan orang ngiga tang bedau ditemu penunga.

LYSSA P.O.V

Sebulan udah berlalu pengudah aku ke sedar dari koma tang nya meh aku agi enda nemu utai kebendar iya munyi ko jaku sida orang putih confius.Keterubah nya sigi deka lain asai dilah deka ngangauka Airine nya mami pia mega ngangauka Alfonso nya dad.

Bisi ati aku berunding nama kebuah mami enggau dadi ku selalu bejaku orang putih ari bejaku melayu.Semua manah magang semina tiap ari aku berasai kurung,berasai bisi utai dikenangi belama tang aku enda nemu nama kebuah engka dibai aku selalu meda sida budigad ba rumah aku ditu kini.

"Chak!!" Ermanno negah Lyssa ari belakang meda Lyssa tembu temenung ba raga balkoni luar bilik Lyssa nya.

"Cei!,buai ku ari atas tu dik lagi" ko Lyssa bejaku tang jaku semina jaku betundi aja.

"Awak ku ngerau dik ga enti ku mati labuh ari tu" ko Ermanno ketawa nicik tengan rusuk Lyssa.

Seduai iya alu bela ngelilaka bangunan tinggi baka ke malam nya,ngelila ke kereta bejalai malam rindu ati meda pemandang rampa menua baka ke malam nya,rumah sida Lyssa tinggi nya ulih meda rampa menua dia.

"Bisi bejalai dik pagila?" Ermanno.

"Entah.enda nemu tang mami enda meh ngasuh bejalai" Lyssa.

"Enda patut mami enda ngemai dik pagila laban minggu depan kitai bisi enggau datai ngerami kahwin sida kaban dadi" Ermanno.

Ermanno merening mua Lyssa ati diri terubat ga ati iya ngagai niang menyadi iya Alessia laban ambih ka baka gaya Alessia.

"Woi!..nama utai dipikir dik enda sedar kitai nanya iya" Lyssa.

"Nama nya?" Ermanno.

"Ba dini orang kahwin ko aku,agi pan nya minggu depan nama pemeri mami deka bejalai" Lyssa.

"Bejalai bebelika baju gaun meh enggau utai bukai,dik nemu mami pama sebut ke bisi pengerami alu gesak meh iya" Ermanno.

Pengudah seduai iya ranchak berandau datai Airine alu muchau ngagai Ermanno meda ngemai adik iya Lyssa berandau ba luar enggai ke tama angin tubuh,udah ga laun enda tinduk.

Ermanno alu mulai kediri ngagai bilik peninduk iya empu udah dikemuchau ke mami iya Airine.

"Eirlys enggau mami pagila au alu ngadu ke buk Eirlys balat amat kering" Airine.

Lyssa setuju aja laban nemu buk iya kering tusut aja tajapan udah bekena ke simpu dibeli ke Airine bedau meh laban buk Lyssa udah balat jaie.

Pagi nya pengudah sida sebilik ngirup pagi,Lyssa seduai mami iya alu nurun bejalai.Airine deriba nyadi Lyssa duduk ba bangku sepiak deriba,budigad siku enggau seduai iya nepan dalam kereta tang duduk ba bangku belakang.

"Mami..,nama aku berasai kusung serta bisi utai dikenangi belama mami?" Lyssa.

"Nama hal tau bakanya deh" ko Airine ga nanya baru.

"Entah mami tang baka ke bisi utai diasai dalam atiku bisi utai dikerindu" Lyssa.

"Eirlys..,nibuh mayuh pikir pengujung ya ulih ngachau pengerai dik.Mami ka dik gaga ati selalu nama utai kedeka dik madah aja mami dadi tauka abang dik Manno pun sanggup okay sayang be happy always" Airine.

Lyssa alu malik ngagai mua chermin kereta meda jalai serta rumah ke bisi utai dipansa sida iya.
Lyssa alu bejaku dalam ati,enda ngira nama utai selalu dipeda iya utai ke selalu main dalam mimpi iya nya,iya tetap mesti dekat happy munyi ko mami iya madah tadi.

Betampung...

TIED TO YOUWhere stories live. Discover now