Part 4
PLAZA MALL.
Lyssa seduai mami iya tama ngagai Plaza Mall serta di uluka budigad seduai iya ke benama Daniel,sida tiga alu nuju ngagai kedai Salon Beauty ke selalu endur Airine ngaga buk laban ba dia chukup manah sida ke keja dia enda kala enda manah pisin buk,ukai semina begaga ke buk aja tang begaga ke mikap nganta ke orang kahwin tauka pengawa bukai.
"Hai puan,ka ngaga buk kah?" Mariana.
"Mariana,ulih dik ngadu ke buk anak aku tu" Airine.
Mariana alu mansang ngagai Lyssa udah nya dipeda iya buk Lyssa ke kering serta tusut nya,Lyssa alu diasuh Mariana duduk ba bangku laban deka nguntin buk ke udah jai nya.Airine duduk ba sepiak Lyssa laban deka betuchi ke buk aja nyadi budigad Daniel tu tadi bediri ba luar Salon.
Mariana alu ngasuh Lyssa pansut pengudah ngaduka kukut Lyssa ngambika Airine meda enti bisi pengurang sida ulih ngaduka baru servis sida iya.
"Mami.." Lyssa alu tuchum bediri tegak.
Airine tekenyit meda Lyssa bajik amat udah nganta,buk udah lurus bewarna dark brown panjai naka punggung udah nya mua Lyssa nyau lis agi tambah ke nganta naka pemajik gamal.Dress Lyssa udah ngena dress ke baru ti dipilih iya empu ba Salon nya tadi nadai utai ke nadai nyamai ba Salon nya udah ga besai ruang,kena ke selipar tunjik tambah mega kukut kaki jari iya udah beri warna pink campur chelum.
Airine enggau Lyssa alu pansut ari Salon nya sekali ta tebatuk tudah Daniel meda Lyssa nyu bajik amat baka ke dipucau alu bebalik nyadi indu bajik baka Kumang.
"Haha..,ambih tebatuk dik meda Eirlys pia Daniel" Airine seduai Lyssa ketawa ke Daniel nyau malu laban kelalu berupai tekenyit.
Sida tiga iya alu bebelika garek ungkup Lyssa enggau keresa tubuh ti bukai baka kasut tunjik enda tau nadai,keresa kena nganta bisi dibeli magang.Semua barang ke udah dibeli enggau kena nganta ambih seribu lebih tang nya meh nadai ngenusahka ati laban apai indah baru Lyssa sigi orang kaya.
Telipun Airine alu memunyi laban bisi orang ngangau,meda gambar laki iya ngangau.
"Hello darling"Airine.
"Ling..,udah tembu seduai Eirlys?" Alfonso.
"Baru udah nyau ka pulai meh tu" Airine.
"Lama amat seduai suping nyau malam ari,nibuh pulai kerumah seduai alu ngagai Sakura Restaurant kitu" Alfonso.
Airine alu madam ke telipun iya udah nya sida tiga iya alu tama ngagai kereta.
"Dik deriba ke kitai Daniel lelak amai aku"ko Airine ngemai Lyssa tama ngagai bangku belakang.
Daniel nitih aja udah nya sida iya alu nuju ngagai Sakura Restaurant.
SAKURA RESTAURANT.
Ari jauh Alfonso udah tepedaka Airine seduai iya Lyssa,Alfonso alu tuchum manis meda bini enggau anak iya kelebih agi Lyssa deka bebaka Alessia ambih sekali,engka Lyssa tu menyadi sapit Alessia tang enda sama ada ari kandung Airine ko jaku dalam ati Alfonso.
"dadi.."Lyssa alu merap dadi iya udah nya nyium kuyu dadi iya Alfonso.
Airine alu tetuchum meda Lyssa udah ulih begauk enggau Alfonso.
Sida menyanak alu mesau utai ti deka diempa enggau ai irup,udah sida tembu mesau utai kedeka nya pelayan Restaurant nya alu nyau ari meja sida Lyssa.
Alfonso enggai bebadu merening mua Lyssa pengudahka nganta kediri udah enda tusut agi gamal."tu kad bank dik anak baru udah disimpan aku kia duit dik,nyadi tu kunci kereta dik tang kereta dik udah ba rumah din danjung orang tadi"Alfonso.
"dadi..,aku ukai nemu deriba kereta pan"Lyssa.
"nya Daniel bisi ngajar deh anang irau baby nemu udah belajar kereta nyamai deka bejalai enti udah nemu ngemai kereta"Airine murus belakang Lyssa enggau penuh pengasih alu disium iya kuyu Lyssa.
Pengudah tembu makai sida alu mulai kediri ngagai rumah Istana sida.
Malam nya Lyssa alu pansut ari bilik mandi iya alu ngerangkai ke buk iya ngena pengering buk empu udah nya iya alu bekena ke utai kena nyaga mua skincare ko orang selalu nyebut.
Udah tembu iya pan alu bekena ke gaun tinduk baru iya muka semua beg suping ke berisi macham utai dibeli iya tadi.Lyssa alu muka kotak telipun Iphone nya udah nya diadu ke iya simkad,Lyssa alu nusun semua garek iya dalam nyemari nitihka endur empu bakanya mega kasut tunjik ari ke tinggi nyentukka ke tapak baruh,beg bakanya nibuh kira barang penganta baka ke orang bejual nya meh semua sedia magang ungkup barang kitai indu."Eirlys..,ulih mami tama kah?"Airine.
"tama meh mami enda kunci ku pintu tadi"ko saut Lyssa.
"wau..,bajiik amai anak mami udah ga bau rengut amat baru udah mandi anak mami?"tanya Airine ngagai Lyssa.
"baru udah mami"Lyssa ngayam telipun iya ngaduka utai dalam nya.
Airine alu minta telipun Lyssa laban deka nyimpan numur sida dalam telipun Lyssa udah nya dipasuk ke Airine numur Lyssa ngagai grup wasap sida sebilik.
'selamat datai dalam grup indu mit'ko Ermanno nundi Lyssa.
'terima kasih putera Ermanno,eleh! prince lah iya ko iya'Lyssa ngemelika Ermanno.
'jaga dik kacau ku dik lagi udah ngemelika aku'Ermanno.
'ingat aku enda nemu malas meh?'ko Lyssa nyaut.ERMANNO ALFONSO LOCCO ngagai opis aku diatu jampat fail ke dasuh aku danjung alu nadai atai tembu nundi adik dik! Alfonso nganu Ermanno ba grup wasap,nya meh Lyssa ketawa ngemelika Ermanno bisi orang kena danu lagi ko Lyssa.
Airine alu ngasuh Lyssa tinduk anang kelalu laun tinduk mesti nyaga pengerai,sebedau pansut ari bilik Lyssa nya Airine alu nyium kening Lyssa.
"goodnight mom"ko Lyssa.
"goodnight too honey love you"Airine.
"love you too"Lyssa.
Airine alu madamka lampu bilik tinduk Lyssa udah nya ditutup iya pintu begadai-gadai,baka ngaga anak mit nya meh Airine enggau Lyssa.Airine sayauka Lyssa ukai ketegal Lyssa baka Alessia tang sigi kasih ke Lyssa sayauka Lyssa sapa Lyssa sebenar iya laban Airine nemu cherita latar belakang Lyssa empu.
Betampung…
YOU ARE READING
TIED TO YOU
RomanceIban version. Cherita tu bekisahka pejalai cherita pengidup Lyssa ari iya orang enda di guna nyentukka iya orang ti paling ditakutka orang.