Hersey derken ne demek istiyordu acaba onu takip ettiğimizi biliyor muydu? Bi kulübeye geçirdi beni bir sandalyeye oturdu. "Elif ben sana ilk gördüğüm den beri bağlanmak istiyordum. Sende beni sana çeken bişe var ne olduğunu bilmiyorum ama bişi var." Dedi. "Geçen gün beni takip ettiğinizi gördüm eve geçtiğim zaman sizi izliyordum . Evet ben bir vampirim bunu bilen çok az kişi var. Korkma senin kanını içmem seni bana çeken şey buna engel oluyor sana sadece bişe sorcam benimle sonsuza dek yaşar misin?" Elif ne diyeceğini bilemedi eve gitmek istedi ve bir hafta boyunca okula gitmedi pazar gecesi telefonu çaldı arayan toprakti olanları arkadaşlarına anlatabilirsin diyordu. Elif de bunu istiyordu zaten. Hemen gayeyi aradı ve tayfayla birlikte gelmesini istedi. Gaye 20 dk sonra tayfayla birlikte geldi bir süre sessiz kaldılar sonra olan Biteni anlattı elif. Bir müddet sonra kapı çaldı gelen toprakti vampir pelerinini gitmişti tam bir vampir gibiydi uzun süre konuştular toprak onlara asla zarar vermeyeceğini anlattı. Onları da vampir yapmak istiyordu. Ama nasıl? Hepsi kabul etmedi zaman istediler artık okulda birlikte takiliyorlardi. Bir süre sonra karar verdiler . Cevaplarını soylicek ler artk. Acaba ne dicekler ?