[Telejes név], talán mégsem vagy olyan amilyennek látszol?
| Reader szemszöge |
Eddig minden remekül megy, ahogy látszik Bakugo más szemmel néz már rám. Olyan naív, csak egy ennyivel képes voltam jobb kapcsolatot teremteni vele.
Most jön kérdés, jaj [Név] miért vagy ilyen szívtelen szegény gyerekkel? Hiszen olyan kedves volt.
Ahogy mondtam nem hiszek a szerelemben. De minden kapcsolatnak egyszer vége szóval akkor miért bele kezdeni egyáltalán?
Az emberek nekem csak sex játéknak vannak, meg persze arra, hogy megcsináljam azt amiért eredetileg itt vagyok ebben az iskolában.
Mikor lediplomázok mindenki úgy fog emlékezni rám mint az osztály első akinek megvolt az egész suli és sikerült minden amint akart meg persze a nevelő apám Las Vegas-ban nyugodtan bekaphatja mert megvan amit akartam.
Senki sem tudja miért csinálom igazából ezt a kurvás dolgot de nem is kell, ha az emberek tudnának mindent rólam akkor nem lenne semmi misztérium ebben az egészbe
Már miközben éppen a törpét kényeztettem eszembe jutott egy bomba terv. Nem fogok azzal elérni semmit ha nagyon nyomulok és úgy próbálkozók mint a többi fiúnál. Bakugou ő más minden szemszögből, ezért muszáj lesz olyan legyek mint ő.
Amúgyis van bennünk hasonlóság, szóval nem lesz nehéz.
Csak nehogy rájöjjön... mert akkor oda a tervnek .Ahogy ezt kigondoltam bementem a szobámba ahol a drágaságom volt, Denki Kaminari.
Denki az aranyos tehetséges fiúk közé tartozik, és persze azok közé akik már néhányszor megjárták az ágyam.
Mit ne mondjak, jó az ágyban és ért a nőkhöz. Kész főnyeremény, csodálkozom, hogy nincs barátnője de nem is baj, mert akkor tud velem kábé minden héten egyszer-kétszer ágyba bújni.
- Szia Kaminari - mondtam mosolyogva, és az ágyomon fekvő fiú felült majd nézett engem
- Szia [Név], na merre voltál? Már egy ideje itt vagyok és várok rád- mondta, oda mentem a szekrényemhez lettetem a szemüveg és oda mentem hozzá, ő erre meg átölelte a derekam
- Volt egy kis dolgom a könyvtárban, de nem lényeges- mondtam és rádöltem, így én rajta feküdtem ő meg csak mosolygva nézett engem, nagyon közel állunk Denkivel egymással de egy titkot semmi olyat sem tud rólam, plusz nem is fogom elmondani neki a tervem, mert fasz tudja mi lesz még- Te hogy hogy itt vagy?
- Hát unatkoztam, és azt mondtad hozzád bármikor jöhetek szóval itt vagyok. Talán zavarlak?- kérdezte közben simogatta a hátam
- Dehogyis, sőt örülök, hogy itt vagy- megsimogattam a fejét és lehúztam a pólóját, mire ő maga alá tepert és elkezdett levetkőztetni
És kezdődik minden elölről, na rajta de lehet ezt élvezni fogom
Levettem a nadrágját, és én már meztelenül feküdtem alatta.
Lehúztam a boxerjét, majd az éjjeli szekrényemhez nyúltam, ott kihúztam a fiókot és kivettem onnan egy óvszert.Azok a fiúk akik általában hozzám jönnek nincs náluk óvszer, mert ugyan minek nekik az.
Szóval ezért én felvagyok pakolva, hogy mindig legyen, hamár ezek a szex éhes hímek nem képesek venni.Plusz, én nem akarok terhes lenni. Ezért óvszer nélkül senkit sem engedek, hogy belém hatoljon, de azért van néhány kivétel. Mikor olyan kedvem van akkor engedek néha de megfenyegettem őket, ha elmennek bennem levágom a faszukat és ledugom a torkukon
Kibontottam a kis tasakot majd az óvszert felhelyeztem hímvesszőjére, ő se szó se beszéd belém hatolt és elkezdett mozogni.
Én csak bele martam az ágyneműbe és ott nyöszörögtem, elkezdett mozogni és fellegekben voltam.
Egy nehéz nap után, ennyit megérdemlek, mert az élet nehéz
- Dhenkih..- nyögtem ki a nevét mire ő csak felém kapta a fejét - gyorhsabbanh - nem kellet neki kétszer mondani, felgyorsítot és ráfogott a csípőmre
Ez amire vártam, nem szeretem ha valaki csak ott szépen lassan mozognak bennem.
Hamár volt annyi vér a farkukban, hogy ide jöttek és közlik velem,hogy szeretnének megrakni akkor csinálják már normálisan.Szeretem ha valaki gyors és erős, ez nem azt jelenti, hogy szeretem ha durván megvernek vagy ha így szex közben bármi ilyen történik.
Nem akarom, hogy bárki is ilyesmit csináljon, mert kellemetlen és fura. Persze vannak olyanok akik szeretik az ilyet és én csak másokat szeretem nézni ahogy ezt csinálják, mert azt tudod, hogy veled nem teszik meg és így élvezetes nézni.
Na de koncentráljunk a mostani helyzetünkre. Denki egyre gyorsabban és gyorsabban mozog, uh úgy érzem mindjárt elélvezek.
A melleimet masszírozta meg az a fény sebességnél is gyorsabb tempó amit a farkával diktált, egyszerűen elképesztő.
Sok ember kurvának tart, amit mégis értek de hidegen hagy mások véleménye.
Hiszen ez olyna mint egy drog, ha egyszer elkezded soha, de soha nem tudsz leállni vele, és lehet már én is függő vagyokDe addig ne ítéljen el senki meddig nem tudja milyen jó érzés ezt csinálni. Mindenki téged, vagyis engem akar, mélyen mikor benned vannak és ahogy azok a nyögések fülbemászó hangját hallom még többet és még többet akarok hallani. Nincs limit, mert azok közül választok akiket akarok.
Ha az emberek leszólnak? Hát szóljanak, az én szabadságom határtalan. Ha kell 4 férfit viszek egyszerre ágyba!
És ugyan ki fordulna ellenem? Valamelyik nyomi kis szűz ? AZ EGÉSZ ISKOLA AZ ÉN, [TELJES NÉV] KÉZBEN VAN
Senki, nem tud megállítani, vagy kihívják a rendőröket rám?
Uhh de félek, kiskorú vagyok. Kapok egy figyelmeztetést és ennyi. Senki nem tud keresztbe tenni nekem. Csak én másnak~Mindig megkérdezik, vagy olykor én magamtól;"[Név] , te egy fiatal ifjú vagy. Ugyan mi értelme ezt tenned?"
Fogalmam sincs, anyám sírna szégyenében, hogy így vagyok. De sebaj, hisz halott és legalább fent a mennyben ittassa az egereket.Kedves asszony volt, a mennybe került.. soha nem csinált semmi olyat. Nem is csodálom hiszen a vallása és nagyiék nem engedték volna meg neki.
Anyám katolikus volt, és nagyon hitt benne, nem értettem soha miért.
A szent képekeket imádták "Jézus Krisztus az egyedüli urunk" meg ezek a baromságok. Nem értem hogy nem kapott agyfaszt ettől a sok szartól.
Anyám mindig azt akarta hogy apáca legyek mint ő a húszas éveiben, és hogy zárdában éljek. De ez egy kicsit mellé sikeotkHogy is van a legendám?
"egy pornó filmel kezdődött..."
Oh drága, több volt mint egy pornó film.._-~•°❤️°•~-_
\______________/
\--------------/
---------------
\------/
🏳️🌈
______________Köszönöm szépen hogy ezren elolvastátok ez az elhanyagolt lófingott💞
Na de ami a még jobb
Első hely a bitch-nél oh máj gád, thenk juu. Igazi baddie-k vagyunk 😎👏
YOU ARE READING
𝗬𝗢𝗨.....ʙɪᴛᴄʜ [𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐊𝐚𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫]
FanfictionA gimis élet nehéz, és megterhelő... Mégis mindenki máshogy éli meg. Tars Bakugo Katsuki-val, a UA legújabb diákjával és nézd meg hogy ő hogyan éli ezt túl, plusz ha még valaki vagy valami be is zavar az elképzeléseibe 🔺„- Huh? Szóval azt mondod...