Kırmızı gözler
Kim taehyung
Ben omegaydım. Ben bu halimden memnumdum omega olmak çok güzel bir duyguydu saf temiz kişiliği olan tek tür omega'idi.Çarşıda geziniyor bir yandan yeni elbiseler bakıyordum.
Beyaz bir elbise almıştım bana yakışmıştı aldığım meyveleri sepete koyarken yaptığım. Küçük kulübeme gittim içerisi benim kokum(deniz esintisi) ile doluydu ağaç kulübemde.
Oturmuş günün batışını bir yandan nehir'i izliyordum çok güzeldi.Nehir'i boyayan turcu güneş batışının rengi gökyüzü iyice turuncu olarak gün batmıştı.
Ben ise eve gitme kararıyla sepetimi alarak evin yolunu tutmuştum.
Eve varmış meyveleri yerlerine yerleştiriyordum. Annem ve babam televizyon istiyorlardı işimi bitirmiş
ve odama yol almıştım.Odama gelince üstümü değiştirip yatmıştım ama bir şeyin eksik olduğunu hissetmemle ayaklanmıştım.
Neyin eksik olduğunu anlayamamış geri yatmıştım.
•••
Uyanmış olmama rağmen uykum vardı hiç kendimi bu kadar uykusuz hissetmemiştim.
Yataktan kalkmış elimi yüzümü yıkamış ütüme dün aldığım beyaz elbiseyi geçirmiştim aynadan kendime bakmış iyi gördüğümü fark edince hafifçe gülümsemiş ve elimi saçlarıma atmıştım karışık saçlarımı görünce elime tarağı alıp.
Hafiçe taramaya başlamıştım saçlarım düzene girerken yine tebessüm etmiştin güzel gözüküyordum kendimi son kez kontrol edip odadan çıkmıştım.
Anneme seslenmiştim.
"Anne ben dışarı çıkıyorum"
"Peki taehyung geç kalma"
"Tamam anne"
Demiş evden ayrılmıştım.
•••
Kulübüme gelmiş sepetimi içeriye koymuş nehir'in kenarında oturuyordum bir anda nehire girme isteği gelmişti üstümçıkarmıştım
Her tarafım görünüyordu buraya birileri uğramadığı için rahatım nehire girmiştim ama nehirde parlak kırmızı gözler görmeyi beklemiyordum.
~~~
Yazım yanlışı varsa özür dilerim.
Umarım beğenmişsinizdir.
Taehyung'un elbisesi
Kısa oldu ama 2 bölüm uzun olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mersi|Taekook
МистикаHiç kanlı bir gece gördünüz mü? Taehyung'un karnındaki bebeğin onu öldürüşü aynı zamanda yeni bir hayat kazandırışı jeongguk'un kahrolması mahvolması Taehyung'un ardından gelen şeytan kanı... taekook fic daha içinde bir çok şey barındıracak okuyun ...