02

151 13 0
                                    

Küçük omega

Kırmızı gözler görmüştüm beklemiyordum hemen nehirden çıkacak ken bir anda nehirin altından çıkmış ve belimi tutmuştu kalbim bunu kaldıramıyorum bu yüzden bayılabilirdim kırmızı gözleri siyaha dönerken kalbim hızını iki kat artırmıştı.

Oda benim gibi çıplaktı ve ben bundan rahatsız dım.

Beni daha çok kendine bastırdığında yüzümü buruşturmuş tum.

Onun kokusu... 

Onun kokusu çürük çilek gibi idi ama onun delta safkan vampir melez kokusunu alınca korkmuştum korktuğumu anlayıp masum olmayan kıkırdamasını  salmıştı.

Korktum korkmalıydımda kulağıma yaklaşarak.

"Benim bölgemde ne arıyorsun ufaklık bu çok tehlikeli"

Bir şey diyememiş sanki yerime çakılmıştım yıllardır buraya geliyor olmama rağmenonun bölgesi olduğunu bilmiyordum onun kokusunda hiç almamıştım.

Kulağıma mırıldanmıştı hafifçe titremiştim burnunu boynuma sürmeye başladığında korkmuştum ve irkilmiştim geri çekilmeye çalışsam dahi kıpırdayamazdım.

Bunun farkındayım.

Gittikçe geriliyor ve kıpırdayamıyordum konuşamıyordum
bile.

Burnunu sürterek bir şeyler söylemeye başladı.

"Hmm kokun çok çezbedici küçük omega beni etkiliyor ve sen hareket etmedikçe kurdum buna çıldırıyor küçük omega"

Dediklerine çok şaşırmıştım bir delta benden nasıl etkilenirdi.

İstese beni burada öldürebilir veya beni becerip bir kenara atabilirdi ve dün yetişkin olmam çabasıydı.

Bu sefer olaya öpüçüklerinde kalmıştı boynumu hafif hafif öpüyor bazense sulu öpücükler gönderiyordu.

Ve tekrar konuşmaya başlamıştı.

"Tadını merak ettim küçük omega haline yetişkinliğe daha dün girmişsin merak etme sana zarar vermicem kokuyor olmalısın yada üşüyor sadece bu günlük gitmene izin veriyorum ama bunun bir bedeli olacak küçük omega."

Diyip sözüne devam etti.

"1 artık benimle konuşsan iyi olur
2 her gün düzenli olarak bu nehire geleceksin ama dikkatli ol buralar pek tekin değil
3 her istediğimi yerine getireceksin
4 hayatıma hoş geldin küçük omega..."

Demişti

"Konuş."

Demişti dekolteli sesi ile

"B-ben ne diyeceğim"

Kıkırdamıştı ve başını omzuma atmıştı

"Küçük omega seni burda becersem kimsenin ruhu dahi duymaz biliyorsun değil mi?"

"E-evet"

Demiştim korkarak.

Ani hareket ile beni kucağına almıştı hemen özel bölgemi kapatmaya çalışmıştım

"Küçüğünü görselde görmeseydim bir şey değişmez"

Dediğinde utanmıştım yerdeki elbisemi tek hamlede alıp  kulübeme girmiştik.

İçeri girmiş beni yatağa koymuştu ben ona bakmıyordum daha doğrusu bakamıyordum çünkü çıplaktı tek hamlede çenemi kavramış ve yüzünü yüzüme yaklaştırmıştı.

Sert tutmuyordu.

"Bana bak"

Ona baktım

"Çıplak olmam umurumda değil"

Demiş ve beni yatağa yatırıp üstüme çıkmıştı korkmuştum sonuçta çıplaktık.

Hemen ardından boynumu sömürmeye başlamıştı

"Sana birşey yapmayacağım demiştim"

Yinede korkuyorum

"Küçük öpücükler omega benden korkmana gerek yok deltalar hikayedekiler gibi değil daha doğrusu ben öyle değilim öyle yetiştirilmedim acımasız değilim konuş benimle"

"A-adın-"

"Adım Jungkook Jeon Jungkook gerçek adım ise Jeongguk senin adın ne omega"

"T-taehyung Kim Taehyung"

"Artık kekelemesen"

"Peki"

Yinede korkuyordum

"İyi benden korkma muhtemelen seni birkaç gün sonra alfalar isteyecektir"

"Ne?"

"Diyorum ki Annen ve Baban seni evlendireceklerdir"

"Ben evlenmek istemiyorum"

"Ben bilemem omega"

Demişti güçlü bir feremon salgıladığı da afalamıştım çünkü bu feremon

$$$

Devam edecek

Yazımhataları için özür

Yazımhataları için özür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Taehyung  görünüşü

  Taehyung  görünüşü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook görünüşü

+18 bölümlerde +18 görseler olacak hazır olun
 

Mersi|TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin