4

77 8 7
                                    

Jisoo, gün geçtikçe dostu Jennie'nin abisine aşık oluyordu. Ve bu aşk zamanla durdurulamaz derecede büyümüştü. Suho, tanıştığı günden beri ilk ve tek aşkıydı Jisoo'nun.

Sekiz yeni bitmiş lise için dördünün ailesi de kızları, mahallelerindeki özel Amerikan  kolejine göndermeye karar vermişlerdi. Jisoo aşırı mutluydu. Sebebiyse gayet açıktı. Suho orada ikinci sınıf öğrencisiydi. Chaeyoung  Jisoo'nun son zamanlardaki aşırı mutluluğunu bir süre gözlemlemişti. Fakat anlam verememişti.

Yaz bitmiş okullar çoktan açılmıştı. Okulun açılması ile beraber Jisoo da hislerini Chaeyoung'a karşı açmıştı. Suho'dan uzun süredir hoşlandığını fakat Jennie'den çekindiğini anlatmıştı genç kıza.

Onlar çok yakın arkadaşlardı. Evet. Ama her yakınlığın bir sınırı vardı. Jisoo Jennie'ye abisinden hoşlandığını söylediğinde Jennie alaylı fakat fazlasıyla açık bir ifade ile bunun mümkün olmayacağını söylemişti.

'Tatlım lütfen bana şaka yaptığını söyle. Ahaha abim ve sen ahahah. Bu mümkün değil, hem abim kesinlikle maskülen tiplerden hoşlanır sen de biliyorsun. Benimle dalga geçtiğinden eminim ki bugünün bir Nisan olduğunu da biliyorum. Ahahah Jisoo iyi ki varsın çok güldüm."

O gün bu konuyu ne kadar dalgaya alsa da Jennie kesinlikle Jisoo'ya karşı bu konuda gard almıştı. Chaeyoung işte bunu anlayamamıştı. Abisine mi yakıştırmıyordu en yakın arkadaşını yoksa abisini arkadaşından kıskanıyor muydu?

Bununla beraber Lalisa'ya da şaşırmıştı Chaeyoung o gün. Onun da Jennie'ye hak vermesine... Jisoo'nun yüzündeki o ifadeyi uzun yıllar unutamamıştı Chaeyoung. İşte gruptaki ilk çatlak da bu şekilde oluşmuştu.

Bunun haricinde Chaeyoung'un kolejdeki ilk senesi fazlasıyla heyecan verici geçmişti...

Murder or MistakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin