Sabah olur. Esma uyanır. Okul olmadığı için hazırlanmaz ama bugün kuzeni evine geri döneceği için onunla vedalaşmak için yataktan kalkar.
Kai'de uyanır. Odasına annesi gelir:
_Dünkü kız.....Sevgilin mi?
_Evet.
_Hmmm. Güzel ve çok düşünceli bir kızmış.
_Öyledir. Ayrıca çok cesaretli ve açık sözlü de.
_Senin için önemli birşeyler yaptı galiba.
_Evet. Şu ana kadar okuldan atılmadıysam onun sayesinde.
_Ne!! Nasıl sen okuldan mı atılacaktın?
_Evet iki kere disiplin cezamı Esma üstlendi.
_Wooow. Peki neden?
_Ben de sordum ona. O zaman beni sevdiğini söyledi.
_Gerçekten açık sözlüymüş.
_Evet ve çok cesaretli. Düşünsene anne, sen tanımadığın birinin sırf sevdiğin için cezasını üstlenir misin? Hem de okula daha yeni gelmişken.
_Demek böyle tanıştınız.
_Yani öyle sayılır.
_Peki o sana bu kadar fedakarlık yapmışken sen onun için ne yaptın, der. Kai biraz düşünür ve:
_Ona yemek yaptım, der gülümseyerek. Annesi de ona gülümser.
Kai aklına gelen fikirle dışarıya çıkar. Esma'ya hediye almak için takı satan bir dükkâna girer.
Esma'da kuzenini hava alanına bırakır. Sonra da kulaklığıyla müzik dinleyerek yolda ilerliyordur.
(Öneri: SHINee Jonghyun So Goodbye dinleyebilirsiniz)
Kai hediyesini almış arbasının yanına giderken birden Esma'yı görür. Esma önüne bakmadan yolda ilerliyordur. Kai Esma'ya bir arabanın çarpacağını görür ve o tarafa doğru koşmaya başlar. Esma hâlâ kendisine doğru gelen arabayı fark etmemiştir. Kai hemen Esma'yı ittirir fakat kendisi gelen arabadan kurtulamaz.
Esma kendine gelir. Kendini yerde bulunca etrafına bakar. Bir topluluğu görür ve o tarafa doğru ilerler. Kai'yi yerde öyle görünce kan beynine sıçrar. Hemen eğilip Kai'ye bakar. Kai Esma'yı görünce gülümser. Esma:
_Kai......Kai iyi misin, der. Kai zorla:
_Seni.......Seni seviyorum, der. Esma ağlamaya başlar:
_Ben de seni seviyorum, sakın beni bırakma, der. Etraftaki insanlardan biri:
_Nabzı çok düşük. Bu gidişle ambulans yetişemeyecek, der. Esma iyice korkmaya başlar:
_Kai.....Sakın......Sakın beni bırakayım deme sakın!.....Kai......Kai beni bırakma. Lütfen lütfen.
Yanlarındaki adam:
_Maalesef öldü, der. Esma:
_Hayır hayır. Kai......Lütfen lütfen lütfen, diye hıçkırıklara boğulur.
******★★******