Kurtuluş

104 3 0
                                    

Gece yine sızmışım telefonum sesiyle uyandım.
-Yasmin bugün bir reklam çekimin var unutmadın değilmi ?
-aklımda eylül
-adresi yolluyorum gecikme lütfen.
Telefonu kapadım etrafta bira şişeleri sigara izmaritleri doluydu iki yardımcı ancak bu evin üstesinden gelebilir. Duşa girdim ve daha sonra beyaz straplez bir elbise giymeye karar verdim saç makyajda tamamlandıktan sonra her sabah ahmet amcanın bıraktığı gazeteyi alarak arabama bindim.
-alo cevdet bey bugün için evime iki yardımcı bayan yollarmisiniz?
-tabiki Yasmin hanim adresibiliyorum iyi günler efendim.
Arabayi durdurup bir cafenin önünde indim bir kahve söyledim birde sigara yaktım gazeteye göz atarken 'yine manşet olmuşum.Hesabı hallettim ve arabaya bindim ajansın önünde indim. İçeri girdiğimden herkesin beni görünce fısır fısır konuşmalarını duydum. Kendimden emin adimlarla ilerleyerek yürüdüm eylülu buldum ajans sahipleriyle tanıştım ve sözleşmeyi yaptık bir mücevher reklamıydi makyajım kontrol edildi artık profesyonel olduğum için çekimlerde fazla oyalanmadan bitiyordu. Çekim bitti ardından kapının önüne çıktım ve bir sigara yaktım.
Karşıdan kendinden çok emin biri bana doğru yürüyordu gülümsedi.
-Merhaba Yasmin beak sizi burada görmek ne hoş.
-Merhaba
-Ben ajans ortağı emir memnun oldum cekim bitmiş sanırım?
-Evet bitti
-Görüşmek üzere güzel bayan.
Şu erkek milleti yokmu aklı fikri.. Eylülü arayıp eve döndüğümü bildirdim. Eve geldiğimde her yer ter temizdi dolaptan bir dilim pizza ve bira alıp birseyler atıştırdım. Duşa girmeye karar verdim akşam kulübe gidecektim. Duş sonrası siyah bir elbise çanta ayakkabı hafif bir makyaj yaparak evden çıktım. Kulüpden içeri girdim.
-Hoşgeldiniz Yasmin hanim
-Merhaba canım her zamankinden
Locaya geçtim ve etrafi seyrediyordum eylül ve o emir dangalagi ne isleri var burada! Ah eylül..
-Afiyet olsun efendim eylül Hanımda buradalar söylememi istermisiniz.
-Hayır Teşekkürler.
Neyseki Eylül'ün beni farketmesi uzun surmedi.
-kızım madem geleceksin neden haber vermedin?
-yanlız takılmak istedim eylül.
-peki beni dinle.
-evet ?
-şu ajans ortağı emir senden bahsediyordu uzun zamandır hoşlanıyormuş sana ulaşmak için ajansa ortak olmuş inanabiliyormusun?
-ne var bunda bu kadar heyecanlanacak eylül. Aa bu arada bendenmi hoşlanmış yoksa gündem içinmiymiş yada göğüslerimdende olabilir belkide kalçalarımdan. (Ve  bir kahkaha patlattım)
-yasminnnnn lütfen.
-görüşürüz canım seni ararım.
Hesabı halledip birazda bahşiş bırakarak çıktım. Sahile gitmeye karar verdim 3,4 bira aldım ve sahile geldim. Biraz oturdum ardından arkamdan bir ses.
-Yasmin beak?
Sesin geldiğini yöne döndüm ve. Lanet olsun...

2
-ne işin var burda?
-ne olur beni affet?
-bak seda seni affetmeyecegimi bil olurmu şimdi defol.
-Yasmin ne olur zor durumdayım senden sonra ajan yüzüme bile bakmamaya başladı.
-ne kadar istiyorsun?
-5000
Çantamı açtım ve Çek yazdım.
-yarın eylülden al bu parayi birdaha karşıma çıkma seda.
-yasmin ben
-seda defol burdaan.
Arabama doğru ilerledim. Allahın belası bana geçmişi hatırlatmaktan başka yediği bir bok yok.
-eylül sedaya senden alması için bir çek yazdim onu yarın teslim et.
-yasmin sen kafayımî yedin kızım?
-dediğimi yap eylül.
Arabayi durdurdum evdeydim benim tüm para hesabım eylülünün kontrolundedir. Geçmişi düşünerek bir sigara yaktım evimin her köşesini hayallerimin canlanmasıyla seyretmeye devam ettim bir iki damla yaş düştü koluma. Kapı çalışıyordu. Kapiyi açtım yan evin gayri meşhur kızı.
-annem dolma yapmışti sizede getirmek istedim.
-dolma sevmem dedim ve kapıyı kapadım. Eylül dışında eski mahallemden Dudu teyze Müzeyyen abla Sema abla ve kızı Kübra birde Eylem var arada bir yurt dışında olan annem ve babamlada internet uzerinden görüşüyoruz o kadar. Kendini işine adamış biriyim seviyorum aslında bu hallerimi belli etmesemde. Eylül benim can dostum tam olarak işte tamda bu.

3
Bugün uyandığımda hergünden daha bir berbat gün olduğunun farkındaydım sabaha kadar uyumadan içtim en son sızmışım telefonumun hatirlatma sesiyle uyandım bugün onun doğum günüydü..
-eylül ben kuaföre gidiyorum bugünki islerimi ertele.
-ama yasmin
-görüşürüz. Telefonu kapadım ve üstüme birseyler giydim kuaförümdeydim eski mahallemdeki Müzeyyen abla içeri girdim eski oturduğum binadaki herkes oradaydi.
-hoşgeldin yasmin
-hoşbulduk. Gülümsedim. Onlar kendi aralarinda konuşurken telefonum çaldı.
-efendim okan? Bu sesle herkes bana döndü hepsi okani tanıyordu.
-yasmin nasılsın?
-iyi
-bugün seni görmek istiyorum.
-olur sende kalan evin anahtarlarınıda getirmiş olursun. Telefonu kapadım herkes bana bakıyordu.
-beni görmek istiyormuş.
-gidecekmisin?
-elbette.
Herkesle vedalaşıp arabama binerek yola koyuldum.
Onun en sevdiği renk olan siyah straplez bir elbise giydim saçlarımı topladım boynuma güzel bir kolye taktım ve siyah dekolteli bir ayakkabi giydim makyajım oldukça hoş görünüyordu. Telefonumun sesiyle içeri yöneldi.
-efendim
-kapıda seni bekliyorum. Gelen okandı yıllar sonra onu görecektim Müzeyyen ablanin kocası dışında bir erkekle ilk kez yemek yiyecektim. Kapidan çıktım ona doğru yürüdüm.

İyi geceler Sayın dinleyenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin