5 sene önce,,
Okanla 5 senedir beraberiz. 2 sene önce ajansın düzenlediği bir yarışmadan dereceye girerek birinci sećildim çok mutlu oldum ardından reklamlar Katolok çekimleri marka çekimleri defileler sponsor olan markaların tanıtım kıyafetleri vs işlerim çok yoğun sürüyordu. Ben bir psikoloktum taki yarışmada birinci seçilene kadar. O zamanlar bir binada oturuyordum 4 numarali dairede kiracıydım. Dudu teyze çok konuşan biriydi hiç susmadan Nasihatler verirdi. Sema abla kocasından hep dayak yerdi karşı dairemde oturuyorlardi kocasına psikolojik tedavi verdim ama düzelmedi kızı Kübra 20li yaşlarda cok güzel ve üvey babasıyla hep kavga ederdi. Müzeyyen abla ve eşi çok tatlı bir çiftti. Eylem ise pavyonda çalışıyordu ama muhteşem biriydi hiç oralara layık değildi pavyon sahibinin sevgilisi olduğu için mecburdu. Yarışma sonrası oradan üzülerek ayrıldım okanla evlenecektim yeni taşındığım evi satın aldım artık çok ünlü bir model ve oldukça zengindim. Tum evi okanin isteği ve zevkine göre dosedim bir tane süsü bile onun zevkine göreydi. Ajansta hersey yolunda ilerlerken birgün bir defile için eksik olan bir model gerekiyordu bende arkadaşım sedayi oraya götürdüm seda çok begenildi ama biraz rahat bi kız olduğu için iş için birilerinin altina bile yatabilirdi oldukça güzeldi ve güzelliğini harcıyordu. Seda ünlü bir ajansın genel koordinatörüyle birlikte olunca tüm is teklifleri ve hersey ona gelmeye başladı psikolog olarak geri donemezdim camiyada bir şanım vardı ne kadarda olsa. Sedadan borç almak için evine gittim.
-hoşgeldin canım geç.
-hosbulduk
-nasılsın ne oldu?
-çok kötüyüm seda kredi karti ekstralarım okanla evleneceğimiz için aldığım eşyalar hiç birini ödeyemedim ve hacizlik oldum.
-okandan haber varmı?
-telefonlarımı açmıyor seda seni arıyor mu?
-hayır canım.
-bana biraz borç verebilirmisin.
-tabi hemen geliyorum. Ayağa kalktı bana biraz borç getirmek için içeri gittiğinde telefonu çaldı. Seda diye seslendim ama duymadı. Ayağa kalkıp telefonu aldım arayan okandı telefonu açtım ve beynimde çınlayan o ses 'sevgilim' seda karşımda durup herseyi anlar gözlerle bana baktı gözlerimden bir iki damla yaş süzüldü ve ordan hemen çıktım. Eve döndüğümde direk okanı arayip belalar okudum telefonu kapatır kapatmaz ağlamaya başladım fotoğraflarımızı sildim yaktım evin her yanı onun zevkine göre döşenmişti bir sürü şeyi yıktım kırdım. Elime bir fiski şişesi aldım içtim içtim ağladım şişeyi kırdım bileklerimi kestim ayna karşısında ki bu aciz halime acıdım. Bileklerimden ılık ılık süzülen kanı bastırmak için bir peçete sardım bu beni öldürmezdi gelinliğimi giydim aynanın karşısına gectim yanımda 200den fazla ilaç vardı hepsini içtim saat sabahın 6sına geliyordu bir yandan damarlarimdan süzülen kanlar bembeyaz yatagımla bütünleşip kırmızı bir hal aldı. Gözlerim artık istemsiz kapanıyordu. Gözlerimi açtığımda bir hastanedeydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi geceler Sayın dinleyen
RandomAcılarımızda birbirine benziyor artık. Tıpkı birbirine benzeyen parmaklar gibi. Ama herbirinin 'essiz' bir izi var.