the concert

200 8 11
                                    

danielle (pov)

eindelijk is het zo ver ik ga demi lovato ontmoeten dacht ik toen ik mijn wekker hoorde afgaan. ik sprong uit mijn bed en liep naar me kledingkast toe en begon een outfit uit te zoeken, niet dat ik veel kleding heb dus was ik best wel snel klaar. ik lag liep met mijn kleding de badkamer in en nam een frisse douche, toen ik klaar was trok ik mijn kleding ging aan en ging me tanden poetsen. ik nam me ticket mee en heel stilletjes liep ik de trap af zodat ik me vader niet wakker maakte, en met succes lukte het om de trap af te lopen zonder me vader wakker te maken. nu moest ik alleen nog de deur uit komen. heel stilletjes deed ik de deur open en liep ik naar buiten en deed heel voorzichtig de deur weer achter me dicht. met het kleine beetje geld dat ik had kon ik net een bus reis betalen nu alleen nog uitzoeken hoe ik thuis kom ik denk dat ik maar naar huis moet lopen als het concert is afgelopen. eindelijk was ik aangekomen bij het concert gebouw, wat was ik blij om uit de bus te stappen. gelukkig kon ik het gebouw al in, en werd ik naar de kamer gebracht waar de VIP gasten zijn. alleen was ik de eerste en zij de man die me er heen bracht dat het nog wel heel lang gaat duren voordat de andere komen omdat ik wel heel erg vroeg ben. ik liep naar de bank die in de kamer stond en ging er op zitten wachten totdat de soundcheck begint.

demi (pov)

ik liep een beetje door het concert gebouw om het gebouw een beetje te verkennen. ik liep langs een kamer waar de deur open stond en zag dat er een meisje in zat. ze was super schattig het leek wel alsof ze bijna in slaap zou kunnen vallen. ze ziet eruit alsof ze 7 jaar is, maar wat doet een 7 jarige meisje hier alleen ik vraag me af waar haar moeder of vader is. ik moet met haar praten, dus liep ik de kamer in naar de bank waar ze op zat en ging naast haar zitten. "hey sweetie'' 

danielle (pov)

"hey sweetie'' hoorde ik naast me. ik draaide me om en zag dat de demi lovato naast me zat. ''hey demi'' ''hoe gaat het sweetie'' ''goed met jou'' ''ook goed hoor sweetie maar wat doe je hier alleen? waar zijn je vader en moeder?'' oh nee dat ik hoe moet ik hier op andwoorden ''ehm.. mijn moeder is in de hemel en mijn vader is thuis'' ''ohh sorry voor het vragen'' ''geeft niks hoor'' '' oke maar hoe oud ben je eigelijk?'' '' ik ben 9 jaar'' ''9 jaar?? maar je bent zo klein'' '' weet ik maar ik ben echt 9 jaar ik maak geen grapje'' ''haha okee babygirl''.

demi (pov)

ze is echt klein voor een negen jarige, maar als ze zegt dat ze negen jaar is dan geloof ik haar. ''hoe heet je eigelijk?'' '' ik heet danielle maar als je wil mag je me ook dani noemen''. ze is echt zo lief. '' dat is echt een mooie naam sweetie'' '' dankje demi''.

danielle (pov)

''demi?''. '' ja dani?''. ''mag ik een knuffel?''. ''ja natuurlijk kom hier''. ze had haar armen open voor mij dus klom ik in haar armen. ik heb al zolang geen knuffel gehad en het voelt zo goed om weer een knuffel te krijgen. door het gevoel begon ik te huilen. '' babygirl wat is er?''. '' ohh h-het is ge-gewoon d-dat i-ik al heel l-lang geen k-knuffel heb ge-gehad'' ohh sweetie zou je het fijner vinden om met mij naar mijn dressingroom te gaan?''. "als het mag?''. ''natuurlijk mag dat''. ''okee dankje demi''. '' geen dank hoor als je wilt kan je wel even een dutje doen in de dressingroom want je ziet er moe uit?''. '' als het mag want ik ben inderdaad wel moe maar als ik wakker ben ben jij er dan ook?''. ''ja natuurlijk lieverd kom op dan gaan we naar mijn dressingroom''. ze stond op met mij in haar armen en al snel begon ik in slaap te vallen.

demi (pov)

ik liep met haar in mijn armen naar mij dressingroom en zag dat ze al bijna in slaap was. net voordat ze echt in slaap viel zei ze '' ik hou van jou demi'' en ik zweer dat ik tranen in mijn ogen kreeg. ''ik hou ook van jou dani'' en gaf een kus op haar voorhoofd.

_________________________________________________________

hey mensjes ik hoop dat jullie deze boek nog leuk vinden, en sorry dat ik heel lang niet heb geupdate.

please vote of reageer als je het nog leuk vind en als je vind dat ik iets moet verbeteren aan de verhaal mag je het ook gerust zeggen. vote of reageer of allebei 

love you stay strong <3

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 22, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

can you save me? (demi lovato fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu