10<33

141 12 4
                                    

Still pov. Karl< 3

Gdy babcia nas zaprosiła do środka, przywitał mnie dziadek i oczywiście moje rodzeństwo czyli Kally, Sophia i James. Kally ma 15 lat, Sophia 9 a James 11. Nie widziałem ich może z pół roku z tego powodu że nasi rodzice pojechali do innego kraju, zabrali tylko moje rodzeństwo bo ja już się wyprowadziłem. A kilka dni temu wprowadzili się prawie obok mnie lecz nie tak blisko bo żeby do nich przyjechać trzeba jechać godzinę czasu podajrze. W czasie kiedy usiadłem na fotelu napisała do mnie mama.

________________________

mamka Karl:)

: Hej Karl

cześć mamo :

: Mam do ciebie pytanie

czekam :

: Mógłbyś wziąść swoje

co? :

: rodzeństwo na noc

a na ile? znaczy tak wezmę :

ale na ile nocek :

: na 3 dni?

no spoko, narazie mamo :

: pa synek :)

_______________________

Teraz tylko zostało powiedzieć o tym Nick'owi. Przysiadła się do mnie babcia, dziadek i Nick.

- Więc Karl co u was? - zapytała uśmiechając się. - herbaty, kawy? ( Clare - babcia )

- ja poproszę Clare kawę - ( Jack - dziadek )

ja nic, może Nick coś chce -

- nie, nie dziękuję. - (Nick)

a gdzie są dziadek dzieci? -

- Mnie nazywasz dzieckiem? - Przyszła moja siostra wyszła zza drzwi to było przerażające XD. ( Kally )

tak -

- sorry not sorry ale nie mam 11 lat jak James - prychła siadając pomiędzy mną a Nicki'em.(k)

- Jak tam Nick? -

- dobrze? -

- Jak radzisz se z moim bratem? - wymagający jest

nie prawda lol -

- dobrze - zaśmiał się - jest miły i uro -

- uroczy? -

- um tak -

- Nie bądź taka zdziwiona Kally, są razem także tego - puścił do nas oczko.

- Jejuuu szczęścia - krzykła na całyyy dom.

-------------

Siedzieliśmy już w aucie czekając na moje rodzeństwo które się pakowalo (?). Przyszli po 10minutach.

- Pasy dzieci - krzyknął Nick na dzieci nie wykluczając Kally.

Tak jak powiedział taki zrobily. Pojechalismy do domu, rozpakowali się i poszli do pokoju.

________________

Przed szkolą XKDKDK





I hate you..but I love you...|| Karlnap ( zakończone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz