Kaçış planları-

209 3 0
                                    

Merhabalar,ben Olivia.On altı yaşındayım.Lise ikiye gidiyorum.On beş günlükbir tatilin son beş gününü yaşıyoruz.Ben,Zena ve Valerie.Neredeyse on gündür evde,birlikteyiz.Dışarı bile çıkmadık.Beynimizin yeni çalışmaya başladığını düşünüyoruz.Bugün evde oturduğumuz son gecemiz çünkü ailelerimizden izin alıp dışarı çıkacağız ve izin alamazsak bile plan yapıp kaçacağız.Çünkü biraz eğlenerek dinlenmeye ihtiyacımız var.Zena ve Valerie,sıradan kızlar değiller.Zena sivri dilli,açıksözlü,sert,kibirli,aksi,sportif biri ve Valerie ise çılgın,bazen aşırı sinirli,süslü,çalışkan biri.Ben mi? Kısacası ucube biriyim.Fakat açıksözlü olmak tek ve en sevdiğim özelliğim.Herneyse,bu gece kızlarla Whatsapp'tan konuşurken aklımıza dışarı çıkmak geldi.Tatilde sürekli evlerde,pijama partisi yapıyorduk fakat artık bu son beş günü hiç gitmediğimiz yerlere giderek geçirmeye karar verdik.Ah,birde benim Daisy'im,o benim Chihuahua cinsi kızım.Bir köpekten çok daha fazlası,zeki,eğitimli,duyguları olan ve bunu belli eden bir köpek.Bir buçuk yaşında.Yanıma onu da götürmezsem,özleyebilirim.

Saat  sabah 13:05 gibi Valerie'den mesaj geldi.İkisininde ailesi çıkmalarına izin vermiş.Şimdi tek bir aşama kaldı,kendi aileme söylemek.Bunu yarın sabah kahvaltıda söylesem iyi olur.Şimdi uyumalıyım.

Naughty IdiotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin