Biraz sarhoş

131 2 0
                                    

Açıkçası heyecanlıydım,ilk defa böyle bir yere gidecektim.Zena uzun siyah saçlarını savurarak kendinden emin bir şekilde kapıyı açtı.On dokuz-yirmi yaşlarında bir yakışıklı karşımızdaydı.Küçük ve dar bir odaya girmiştik.Duvarları ve zemin simsiyahtı.Diğer taraftan bizi zıplatacak kadar şarkı sesi geliyordu ve ayaklarımızda patlıyordu.
Çocuk içeri girmeye hazırlandığımızı gördü ve "Yaşlarınızı söyl..."
Zena parmaklarını çocuğun dudaklarına koydu "Hey Sean,ben Zena tatlım.Hatırlamamış olamazsın.Thomas'ın minik kızıyım ben."
Çocuk kızın parmağını dudaklarından yavaşça çekti ve "Gözümün önünde onunla yatmıştın.Şhh,girin." Valerie çocuğa seksi bir bakış attı ve kırmızı kapıyı açtı.Çocuk Valerie'yi süzdü, sonra "İç çamaşırın güzelmiş." deyip sırıttı.Ardından Valerie güldü ve kapıyı kapattı.İçeride bir sürü seksi kız,yakışıklı çocuk,olgun erkekler vardı.Tanrım,hepsi seksiydi. "Burası harika lan!" diye bağırdım.Hemen barmenin yanına koştum.Çantamdan yirmilik çıkardım ve barmene uzattım. "Bana bir cin ver,seksi adam." dedim.Barmen hazırlarken kızlara döndüm.Yanıma geliyorlardı.Zena "Ben votka almak istiyorum." deyip elli doları barmene uzattı. "Sen ne istiyorsun Valerie?" Valerie ise "Tekila alacağım,bir sürü tekila istiyorum,tekila!" diyerek delirdi.Barmen yakışıklıydı,Otuz yaşlarındaydı,olgundu ve sakallıydı.Kasları da vardı.Ah,en mükemmeli ise gözlerini göğüslerimden alamıyordu.İçkileri ve benim cinimi uzattı ve kulağıma eğilip "Saat 01:00'da 5 numaralı oda." diye fısıldadı.Tabii tam olarak fısıldamadı,müzikten dolayı bağırması gerekti.Zena ve Valerie ise "Ooo!" diye bağırıp gülüştü.Telefondan saatime baktım.00:56 idi.Önceden aramızda bir tek Zena'nın sevgilisi vardı.Fakat artık benim de bir oğlanım olacaktı.Valerie Zena'ya "Gel." deyip elindeki limonu gösterdi.Zena anlamıştı.Gülümseyip saçlarını soluna aldı ve boynunu açtı.Valerie limonu Zena'nın boynuna damlattı ve eline tekilasını aldı.Zena'nın boynunu yalayıp tekilayı içti.Ben ise "Sürtük,ben de istiyorum." deyip güldüm.Barmen bizi izliyordu.Valerie bir tekila daha istedi ve bir limon daha aldı.Boynumu açtım,limonu damlattı ve boynumu yaladı.Daha sonra tekilayı içti.Gülüştük.Barmene göz ucuyla baktığımda bana bakıp dudağını ısırmakla meşguldü.Saate yine baktım.01:00'dı.Barmen karşıdaki 5 numaralı odaya doğru gidiyordu.Anlayıp kızlara döndüm "Kızlar,sevişmek istiyorum.Şans dileyin." dedim.Zena "İyi şanslar,tatlım.Ben de Thomas'ı çağıracağım." dedi.Valerie ise "İyi şanslar,ben de kapıdaki görevliyle kırıştıracağım.Biraz sarhoş olduktan sonra." dedi.5 numaralı odaya doğru ilerledim.Kapıyı açtım.İçeride kimse yoktu.Üstünü çıkarmış,kaslı barmen haricinde.Saçlarımı savurdum. "Selam,barmen." dedim.Barmen ise "Selam,küçük sürtük." deyip ayağa kalktı.Beni duvara doğru ittirip sıkıştırdı.Kolları kalçamdaydı,ben ise kollarımı onun boynuna dolamıştım. "Kaç yaşındasın minik?" dedi. "On yedi,babacık." diyerek ne diyeceğini bekledim."Ben ise yirmi dokuz yaşındayım,bana göre bir sorun yok.Çünkü sanırım sana aşık oldum." deyip kısa şortumu aşağı indirdi.Altımda iç çamaşırım vardı ve biraz heyecanlıydım.Ben de onun pantolonunu açtım.Beni kucağına aldı,ben de bacaklarımı onun beline doladım.Öpüşüyorduk.Dili dilime dolanmıştı ve ben biraz daha istiyordum.
Daha sonra beni uzun kırmızı koltuğa yatırdı ve üstümdekini çıkardı.Tanrıya göğüslerim büyük diye şükrettim.Sütyenimi çıkarmaya çalışıyordu.Kolunu oradan çektim. "Hey,göğüslerimi haketmen için daha iyi sevişmen gerekiyor." deyince dudaklarıma daha sert yapıştı.Üstüme çıkmıştı. Öpüşmemizi bozmayıp beni üstüne aldı ve yattı.Hala öpüşüyorduk.Tam sütyenimi çıkarıyordum ki telefonum bu anı bozup çaldı.Paniklememeye çalıştım. "B-bekle biraz,çantamın üstünden kalk,barmen." dedim.Kalktı.Elleriyle saçlarını düzeltti.O arada telefonuma baktım.Annemdi.Neyse ki müzik sesi az geliyordu.Açtım.
"Efendim,anne?"
"Napıyorsunuz?" dedi annem,sesi şüpheliydi.
"Hiç birşey,az önce dışarıda geziyorduk.Fakat şimdi eve girdik. Oturuyoruz,müzik dinliyoruz.Birazdan ders çalışırız,endişelenme." dedim rahat bir ses tonuyla.
Annem ise
"Peki güzel, tatlım.Birazdan çalışın.Bay." dedi ve telefonu kapattı.
Barmen göğüslerime bakıyordu ve sırıttı.
"Seni yaramaz kız."
Ben ise barmeni tekrar yatırdım ve üstüne çıktım.Karın kaslarını elliyordum ve harikalardı.Sütyenimi çıkardım.Gözleri büyüdü ve ellerini göğüslerime getirdi. "Tanrım,bu göğüsler seni kendime daha da aşık etti." dedi. Ben ise "Kalk." dedim.Kalktı ve boynumdan öptü.Yavaşça göğüslerime inerken onu ittim. "Bu kadar yeter,sarhoş olmalıyım." dedim.Yerde duran şortumu üstüme geçirdim.Sütyenimi ve straplezimi de giydim.Barmen pantolonunu giydi ve elini cebine atıp bir kalem çıkardı,kalemle bacağımın en üst kısmına numarasını yazdı. "Güzel,benim de mola saatim bitiyordu.Yalnız,sana aşık oldum be.İsmini söyle bana minik." dedi.Gülümsedim, "İleride öğrenirsin." dedim ve çantamı alıp çıktım.Hala kalabalıktı,hatta daha da kalabalıklaşmıştı.
Gözüm Valerie'yi ve Zena'yı aradı.

Naughty IdiotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin