-Mit szeretnél?-kérdeztem. -Olyan rég láttalak már!-mondtam majd rá mosolyogtam.
-Én is!-mondta majd viszonozta a mosolygást.
Pár másodperc után megszólaltam. -J-Ja ömm per-persze mit is szerettél volna?-kezdtem el vakargatni kínosan a tarkómat.
-Cs-Csak meg szerettem v-volna kérdezni, hogy eddig, hogyan tetszik a suli?-mondta zavarodottan és pír szökött az arcára. Elnézett hogy ne a szemembe nézzen. -Nagyon tetszik! -mondtam miközben elpirultam én is.
-Aha......ó az nagyon jó! Nekem viszont most mennem kell! Majd beszélünk. Szia!-a végét szinte már kiabálta, hogy halljam, miközben távolodott. Én is elköszöntem tőle majd mentem a következő órára. Gyorsan telt a nap.
Megnéztem az órámat, ami 10:32-őt mutatott. Szupi, időben vagyok a kövi órára. Várj! Ne ne ne ne ne! Draco te bolond! Eszembe jutott, hogy 10:35-kor találkozni szeretne velem az udvaron. Nem! Nem fogok miatta lógni az óráról! Megyek is.Elindultam a terem felé. Mrs. Petton egy új tanár volt. Wow! Nagyon szép volt! Sőtét színű haja volt, benne egy levél koszorú. Hosszú ruhát viselt. Pontosabban egyberuha volt. Felül és alul kék színű és a nadrágon virágok minták pompáztak. Egész fiatal. 28 éves lehetett és van egy sejtésem! Környezet szerető. Na de térjünk vissza!
-Szia!-mondta két lány felém jőve. -Te vagy az "új lány„ igaz? -kérdezte az egyik.
-Hello! Ömm....gondolom igen! -nevettem kínosan.
-Szupi! Én Lisa vagyok ő, pedig Misa! -mondta vidáman Lisa. De cukik! Elmosolyodtam majd én is bemutatkoztam.
-Én Y/N vagyo-. -nem tudtam befejezni, mert a tanàr szólalt meg.
-Kedves diákok! Kérlek foglaljatok helyet.
Leültem a két lány közé.Hát vége. Már nincs több órám. Juhúúú! Sokat beszéltem a két lánnyal és összebarátkoztunk. Kéne beszélnem Harry-ékkel. Gondolkodtam majd elindultam az udvarra hátha ott vannak. 13:48! Ilyenkor van szünet 14:15-ig. Azután, pedig a szobánkba kell mennünk és ott pihenhetünk háromnegyed órát.
Kiértem az udvarra. Ott voltak Misa-ék is. Oda mentem a két mardekár lányhoz és megkérdeztem hogy nem látták-e Ron-ékat.
-De! Tudom hol vannak! -mondta Misa majd folytatta....
-Az udvar másik vég vannak, a sarokban beszélgetnek. Asszem..... -tette rá a kezét az állára gondolkodóan.-Köszi! -mondtam majd elsiettem a helyre, amiről előbb beszéltünk.
-Srácok! Sziasztok! -kiállítottam oda nekik.
Lihegve értem hozzájuk.
-Hello! -köszöntek egyszerre
-Szih~hasz~tohk. -mondtam levegőért kapkodva.-Hogy vagy? -kíváncsiskodott Harmione.
-Jól köszi! És ti?
-Mi is! Milyen napod volt? -kérdezte Harry.Sokat beszéltünk és sétálgattunk együtt.
-Lassan indulnom kell. -mondtam miközben az órára néztem. 14:12.-Oké szia! Majd holnap beszélünk! - mondta Ron mosolyogva.
-Sziasztok! -mondtam visszakiáltva.Felmentem a szobához és bekopogtam, nehogy az legyen megint, mint múltkor. Nem válaszolt senki, ezért benyitottam. Ott ült Draco az ágyon.
-Sz-szia. Minden oké? -kérdeztem, miközben letettem az ajtó mellé a táskámat.
-OTT VÁRTALAK 1 ÓRÀN KERESZTÜL! SZERINTED??!?!! SZERINTED MINDEN RENDBEN?!-ordított rám.
Megrémültem. 1 órát?! Kikerekedett a szemem. Egy órát várt rám? Miért? Miért nem ment el 5 perc után?
-B-bocsi nem tudtam hogy 1 órát vártá-
-Mindegy!- mondta mérgesen, de a hangjában lehetett hallani a szomorúságot.
-Én t-tényleg n-nem tudta-
-MÁR MONDTAM, HOGY MINDEGY!vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Ömm itt a kövi rész is....hát a végére össze vesztek.... De, Itt van egy kép Lisáról és Misáról. jó reggelt/napot/éjszakát.
Misa:
Lisa:
YOU ARE READING
Draco Malfoy x reader (Harry Potter)
Romance( Draco Malfoy x reader) •trágár beszéd •18+ Új suliba mész ahol találkozol egy sráccal és sok baráttal. De van egy betegséged amiről csak a szüleid és a családod tud. Vajon öszejössz azzal a fiúval? Jó szórakozást az olvasásához!