Leültem az ágyra. Nem szerettem volna hozzá szólni, de nagyon rosszul éreztem magam.
-Sajnálom! -mondtam kicsit hangosabban.
Nem mondott semmit. Továbbra is ott ültünk az ágyán háttal egymásnak.
-CSAK HAGYJ BÉKÉN! -ordított rám.
Mi a fene? Most ennyire baj? Elhiszem hogy eléggé szar lehet, de azért ez durva. Megsértődtem. Azt csináltam, amit kért! Össze pakoltam a táskámat és a többi cuccomat.
Kinyitottam az ajtót, de mielőtt kilèptem volna valaki megszólalt.
-M~most meg mit csinálsz?-kérdezte Draco.
Nem néztem hátra.
-Békén hagylak. Ezaz! Sikerült visszavágnom.
Kimentem a szobából és becsuktam magam után. Még annyit hallottam hogy: -Y/N!!!!!
Nem érdekelt, hogy mit mondd csak mentem tovább. Lisáékhoz vettem az irányt. Ott fogok aludni. Remélem beengednek.........-Sziasztok!-mondtam Lisának, mikor kinyitotta az ajtót.
-Szia! Te meg mit keresel itt? M-má-mármint nem baj! Nem baj, egyáltalán nem! -mondta hadarva az utolsó 2 mondatot. Rámosolyogtam és benéztem az ajtón a lány válla fölött. Egy babzsákon ülő Misát láttam aki a telefonja képernyőjét bámulja.
-Gyere beljebb! -mondta végül Lisa. Lisa nagyon kedves és lágy Misa pedig néha tud bunkó lenni és beszólni.
De amúgy általában ő is rendes.
-Köszi. -mondtam és beléptem a képekkel teli kidíszített szobába.
-Wow, te nagyon szereted a k-pop-ot! -kuncogtam.
-Jah igen, a kedvenc bandám a BlackPink, ha ismered... -mondtam elhalkítva hangját.
-Igen! Szeretem a zenéjüket.Elmondtam nekik mindent, hogy mitörtént, és hogy miért vagyok most itt. Próbáltak felvidítani ami nagyjából sikerült. Az órára néztem, ami 21:34 mutatott. Még elgondolkoztam, hogy visszamenjek-e de nem tettem. Nagyon mérges voltam Dracora. Megértem hogy ő is az mert 1 óra az tényleg sok idő. De mondtam, hogy nem fogok odamenni mert órám van. Vagyis próbáltam elmondani, DE NEM HAGYTA! Nem az én hibám.
-Jó éjt! - mondtam a két lánynak.
-Jó éjt. -mondták egyszerre miközben lekapcsolták a villanyt. Lefeküdtem a matracra ami a földön volt. Nem nagyon tudtam aludni. Gondolkoztam, hogy holnap beszéljek-e Dracoval, de nem döntöttem el mert haragudtam rá.-Jó reggelt. -mondtam Misa.
-Jó reggelt. -köszöntem vissza neki. felkeltem és kimentem a konyhába ahol a lány volt. Kávét főzött.
-Figyu Y/N... -mondta halkan
Lisa még aludt.
-Mondjad. -mosolyogtam rá miközben a kávét iszogattam.
-Elszeretnék mondani valamit. És ez nagyon fontos. Tegnap beszéltem Lisa-val. -mondta miközben ő is belekóstolt a kávéba. -Szóval... -folytatta. -Én és Lisa öhmm...
hogy is mondjam...
Kíváncsian vártam a választ amit meg is kaptam.
-Én és Lisa járunk! -hadarta el gyorsan , és megkönnyebbülten nézett rám.
-Oh, erre nem számítottam. -képedtem el. -Gratulálok, támogatlak titeket. Mosolyodtam el.
-Jaj de jó! Megijedtem, mert azt hittem hogy undorodni fogsz tőlünk.
-Soha nem tennék ilyet. Ti vagytok az egyik legjobb barátaim.-Y/N!! -kiabálta egy ismerős hang. -Y/N várj meg!
Hátra fordultam és Cedric állt velem szemben.
-Ó szia! -köszöntem és mosolyra húzódott a szám.
-Akartam veled beszélni.
Ezután kimentünk az udvarra és beszélgettünk addig ameddig el nem kezdődőtt az óra. Ma szerencsére nincs sok dolgom viszont a második óra egy pokol lesz. Nem csak azért, mert Piton-nal lesz, de Draco mellett ülök!! Ami most nem annyira boldogít./////////////////////////////////////////////////////////////////
Sziasztok ohhmm ja visszatértem majdnem 1 év után. Először is mivel most lesz nyár ezért lehet hogy elkezdem újra a story-t és folytatom. Az oka, hogy nem írtam majdnem egy évig az, hogy nem tudtam bejelentkezni. Utólag bocsánat ha van benne hiba. Nem is tudom mit mondjak igazából csak ennyi!✨
YOU ARE READING
Draco Malfoy x reader (Harry Potter)
Romance( Draco Malfoy x reader) •trágár beszéd •18+ Új suliba mész ahol találkozol egy sráccal és sok baráttal. De van egy betegséged amiről csak a szüleid és a családod tud. Vajon öszejössz azzal a fiúval? Jó szórakozást az olvasásához!