school lover

1.8K 106 1
                                    

Unicode

  "Jimin ငါ့ကို အဖော်လိုက်ပေးပါနော်"

"ဘာလဲမသိဘူး...သွားTaehyung ငါစာလုပ်နေတယ်"

Taehyungတစ်ယောက် သူ့crush jungkookအခန်းသွားရန် jiminအားအဖော်ခေါ်နေခြင်း.....

"Jimin yaငါ့မှာ သူငယ်ချင်းဆိုလို့ မင်းတစ်ယောက်ပဲရှိတာလေ ဟာ ငါအော်ငိုလိုက်မှာနော် အီးးးဟီးးးး"

"ဟာ မျောက် မင်းကတကယ်ကို အလုပ်ရှုပ်တယ်"

"Yaအပုကောင် ငါ့ကိုမျောက်လို့ မခေါ်နဲ့လို့ ဘယ်နှစ်ခါ ပြောရမလဲ ထုလိုက်လို့ ပုနေတဲ့ အရပ် မြေကြီးထဲ ဝင်သွားအုံးမယ်"

"မင်း ငါ့အရပ်ကို ထိပါးစရာမလိုဘူးနော်...သွားမလိုက်ပေးတော့ဘူး"

"တကယ်နော် အဲ့ဒါဆို မင်းရဲ့ကိုကိုyoongiဆီကိုသွားပြီး မင်းရဲ့လျှို့ဝှက်ချက်တွေ ပြောလိုက်ရမလား"

"ဟာ Taehyungလေးကလည်း လိုက်ပေးမယ်ဟဲဟဲ"

"အမလေး jiminတို့များအပြောင်းအလဲမြန်ပါ့ yoongiအကို ပဲနိုင်တယ်မင်းကို ဟွန့်"

Vminနှစ်ယောက် jungkookအခန်းရှေ့လည်းရောက်ကော မြင်လိုက်ရတဲ့ မြင်ကွင်းတစ်ခု...

Jungkookနဲ့ ကောင်မလေးတစ်ယောက် ရယ်ရယ်မောမော စကားပြောနေကြခြင်း.....

စကားပြောနေရင်း.. ကောင်မလေးရဲ့ဆံပင်ကို  လက်နဲ့သပ်တင်ပေးလိုက်တဲ့ jungkookကြောင့်  သူဆက်ရပ်မကြည့်နိုင်တော့ပဲ ပြေးထွက်လာခဲ့လိုက်သည်....

အနောက်က jiminရဲ့ခေါ်သံတွေကို လျစ်လျူရှုရင်းပေါ့...

ငယ်ငယ်တည်းက ရင်းနှီးတဲ့ အမတစ်ယောက်က ဒီနေ့ကျောင်းပြောင်းလာတော့ အခန်းထဲမှာ စကားပြောနေရင်း jiminရဲ့Taehyungလို့ ခေါ်သံကြားပြီး လှည့်ကြည့်လိုက်တော့ သူ့အခန်းရှေ့ကနေ ပြေးထွက်သွားတဲ့ ဖြူလွှာလွှာ အရပ်လေး....

"ကျစ် ဒီကလေး အထင်လွဲသွားပြီ.."

Taehyung jungkookအခန်းရှေ့ကနေ ပြေးထွက်လာပြီး ကျောင်းခေါင်မိုးထပ် တတ်တာ ငိုနေမိတယ်....

သူနှစ်နှစ်ကာကာ ချစ်ခဲ့ရတယ် သူက ပိုင်ဆိုင်သူ ရှိနေခဲ့ပြီလား...

Strawberry(short story)Where stories live. Discover now