Bölüm 1

147 9 1
                                    

Yaz okuluna gitmek benim fikrimdi. Hem gecen yıl irem gelmemişti ama bu sefer gelecekti ve gitmem lazımdı. Oranın Altını üstüne getirmek için 1 aydır iremle bu günü bekledik ve işte o gün geldi...

- beyza hadi çabuk ol!
- tamam geliyorum
Küpemi takıp aşağı indim. Bana uğur getiriyorlardı ananem vermişti. Ne zaman taksam hep şans beni buluyordu. Arabaya bindik ve yola koyulduk. Ben de kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım. Aslında bildiğiniz Albüm dinliyordum. (Multimedya da ki) sonunda gelmiştik. Okulum biraz Şehirdeki uzaktı bu yüzden bir Albüm bitirmiştim. Mustafa ceceliyi seviyordum şarkıları çok huzur verici ve güzeldi. Arabadan inip İrem'e bakındım kollarını açmış bana doğru koşuyordu ben ona Karşılık verdim.

- hazır mısın
- evet sen
- dünden hazırım

Annem gitmişti ve bizde servisin gelmesini bekledik. Servis bizi okuldan alacaktı okuldan bir kaç kişide geliyordu. Barış İlayda Tarık ve Eda.

- dur hemen resim çekinelim.
- tamam

Telefonunu çıkarıp kamerayayı açtı. Insathgarm a koymuştu. Irem çok internette takılmayı severdi çok fazla takipçisi vardı en az 300 falan. 5 dakika sonra servis gelmişti ve binmiştik. Ilk binen bizdik ve en arkaya oturduk. Yanımıza da Barış ve Tarık.

- heycanlı mısınız kızlar? (Tarık)
- biraz siz? (Irem)
- biraz (Barış)

Aslında onlar çok iyi biriydi ama biraz yılışıktılar. Irem oğlanlarla konuşuyor bende kafamı cama dayamış kulaklığım ile alem yapıyordum. Iki üç kişi binmişti sonra dört beş derken son kişiler biniyordu. Kafamı onlara doğru çevirmiştim. Ah keşke çevirmez olsaydım karşımda masum masum bakan çok sevimli ve bir o kadar yakışıklı çocuk vardı. Ve arkasında sarı saçlı kız. Galiba sevgilisi. Allahım böyle çocukların neden he sevgilisi oluyor diye düşünürken. Gördüklerim beni çok şaşırtmıştı. Önümde ki iki koltuk boştu ve onlar oraya oturmuştu. Sürekli konuşuyorlardı aslında servis sırf irem Barış ve tarık'in sesinden ibaret değildi. Kulaklığımı çıkarmıştım ve onların konuşmalarını dinlemeye başladım. Evet biliyorum bu aptalca ama çok merak ediyordum.

- suyun var mı
- evet. Al
- sağol. Seni seviyorum
- bende
- merak ediyorum da en son hangi kıza "seni seviyorum" dedin?
- sana
- güzel
- seni seviyorum
- peki dünkü kız kimdi?
- arkadaşım
- bana nedense pek arkadaş gibi gelmiyor
- cidden sadece arkadaşım biraz yakınız o kadar
- umarım öyledir
- güven bana seni asla aldatmadım aldatmamda.

Klasik sevgili muhabbeti ediyorlarmış. Sonunda gelmiştik. Çok güzel bir yerdi. Okul gibi değildi. Yemyeşildi ve iki katlı bir bina vardı galiba orası da eğitim göreceğimiz yer olsa gerek. Benim eşyalarımı almam uzun dürdü ve tam arkamı döndüğümde karşımda gözlerini bana dikmiş o sevimli çocuk vardı.

- bir şey mi oldu?
- özür dilerim ben sadece birine benzettim.
- önemli değil

Diyip servisten inmiştim. O da arkamdan geldi. Sarışınla el ele tutuşup ilerlediler kız bana baktığında kendimi suçlu hissettim. Sanki sevgilisi çalmış gibi bakıyordu. Odalara gitmiştik ve herkes tek kalıyordu. Odam güzeldi ama biraz küçüktü ama kendi odamdan daha güzeldi. Eşyalarımı yerleştirdikten sonra çeketimi askıya aştığımda cebimden vir not düşmüştü. Açtığımda inanamadım. Ama nasıl olabilir?

+5 vote da devamı gelir. :)) umarım beğenmişsinizdir. Yanlışlarım varsa affedin. :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk oyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin