Hej!
To moje pierwsze opowiadanie na wattpadzie, a więc chciałabym ustalić parę rzeczy.
Będę używać zaimków ona/jej (lub zrobiłam, podeszłam) bo sama jestem dziewczyną i tak będzie mi wygodniej co nie oznacza, że to książka tylko dla dziewczyn, nie ważne jakiej jesteś płci czy jaką masz orientację seksualną, wszyscy mile widziani.
Będzie tu występowała postać Minety ale chciałbym go trochę "zmodyfikować" a mianowicie jego wygląd, chciałbym aby jego postać w tych scenariuszach prezentowała się mniej więcej o tak:
Charakter ( i quirk ) został by taki sam, chyba że zmienię zdanie, wtedy będzie to na pewno widoczne w scenariuszach.
Kolejną rzeczą a właściwie to osobą jest Tokoyami, trudno będzie mi pisać sceny takie jak np. pierwszy pocałunek z wiadomych powodów, a więc stwierdziłam że zainspiruję się filmikiem na YouTubie gdzie autor zamienił ptasią głowę na maskę pod, którą Tokoyami był człowiekiem. Niestety nie pamiętam kto był autorem tego filmu. Oczywiście quirkiem Tokoyamiego pozostawałby nadal Dark Shadow w formie ptak. A dlaczego Fumikage miałby nosić maskę, uzasadniłabym to tym że twierdził iż wygląda dziwnie kiedy jego quirk ma formę ptaka a on jest człowiekiem, a więc postanowił, że albo Dark Shadow się zmieni w człowieka albo on w ptaka, jak widać wypadło na to drugie.(Wiem że to trochę nie ma sensu ale nie potrafiłam wymyślić nic innego.)
Chciałabym również móc wybrać quirki jakimi będziecie się posługiwać w opowiadaniach. W przyszłości będzie łatwiej napisać sceny walki lub rozdział o dzieciach twoich i postaci i o ich quirkach. Mam kilka pomysłów co do indywidualności ale możecie śmiało pisać w komentarzach swoje propozycje.
Zawsze na początku rozdziału będą pojawiać się skróty, które zostały użyte nie wiem czy będę je pisać po angielsku czy po polsku.
Jeszcze szybko o jednej rzeczy jeśli będę się inspirowała pracą innej osoby czy jest ona z wattpada czy z innych portali społecznościowych postaram się napisać od jakiej osoby wzięłam np. pomysł na rozdział lub z jakiej platformy jest/są grafiki w danym rozdziale to samo tyczy się komentarzy jeśli wykorzystam jakiś pomysł oznaczę osobę od której on pochodzi.
Aha i jeszcze jedno starałam się być oryginalna podczas wymyślania pierwszego spotkania i wydaje mi się że trochę bardzo przekombinowałam, ale mówi się trudno. Większość pomysłów na pierwszy rozdział brałam z ciekawostek na temat danej postaci, które później interpretowałam na własny sposób. Ciekawostki były umieszczone na Boku no Hero Academia fandom wiki. Oczywiście pomysłów nie brałam tylko z mha wiki, nie które wzorowałam na własnej wyobraźni lub wiązałam z momentami z anime. Dlatego ostrzegam że będą tu SPOJLERY WSZYSTKICH SEZONÓW (od 1 do 5) JUŻ W 1 ROZDZIALE JAKI I FILMÓW I ODCINKÓW SPECJALNYCH MANGI RÓWNIEŻ OGÓLNE SPOJLERY WSZYSTKIEGO.
Tak kończąc moje wywody proszę abyście napisali mi co sądzicie o tych pomysłach i czy nic wam nie będzie przeszkadzać. A poniżej umieszczam listę postaci, żeby nikt nie miał żadnych wątpliwości o kim będzie mógł tu czytać:
Yuga Aoyama
Mina Ashido
Tsuyu Asui
Tenya Iida
Ochacko Uraraka
Mashirao Ojiro
Denki Kaminari
Eijiro Kirishima
Koji Koda
Rikido Sato
Mezo Shoji
Kyoka Jiro
Hanta Sero
Fumikage Tokoyami
Shoto Todoroki
Toru Hagakure
Katsuki Bakugo
Izuku Midoriya
Minoru Mineta
Momo Yaoyorozu
(Grafiki z tego rozdziału są z Googla a piosenka z YouTube z kanału: 7clouds)
Dziękuję za poświęcony czas i do następnego!
CZYTASZ
Scenariusze Bnha 1-A
FanfictionWOLNO PISANE To moje pierwsze opowiadanie tak tylko ostrzegam. OKŁADKA NIE JEST MOJA POSTACIE Z ANIME NIE NALEŻĄ DO MNIE