Yuga Aoyama
Władasz światłem
Władasz światłem w każdej postaci. Potrafisz zmieniać jego kierunek, kształt i jasność np. możesz tak robić z laserem Yugi , ale nie możesz "zgasić" gwiazd lub słońca. W U.A po zaprezentowaniu swoich quirk zostaliście nazwani shiny duo (błyszczące duo).
Mina Ashido
Wytwarzasz usypiający gaz
Wytwarzasz go dokładnie jak twoja ciocia Midnight. Twoi rodzice nie utrzymują z nią kontaktu, dlatego mało osób wie o waszym spokrewnieniu. W waszych quirk są dwie różnice twój gaz jest bezbarwny i oddziałowywują na niego twoje emocje, szczególnie stres. (Jeśli się stresujesz wypuszczasz gaz bez żadnej kontroli)
Tsuyu Asui
Kameleon
Potrafisz wtapiać się w otoczenie a razem z tobą twoje ubranie i wszystko co masz na sobie. To jedyne co z tego zwierzęcia masz, ponieważ nie posiadasz długiego języka ani nie możesz się wspinać po ścianach itp..
Tenya Iida
Telekineza
Potrafisz przesuwać i podnosić rzeczy siłą umysłu. Twój quirk ma limit wagowy i liczbowy, rzeczy, które podnosisz nie mogą przekroczyć 100 kg i może być ich pod twoim władaniem tylko 5.
Ochacko Uraraka
Jesteś Quirkless
Jesteś nie obdarzona jak twoja mama, ale nawet nie chciałaś mieć quirk po tym jak dowiedziałaś się co robił swoją mocą twój ojciec twojej mamie. Jest to jeden z powodów dlaczego go nienawidzisz.
Mashiro Ojiro
Wszystko co narysujesz lub napiszesz staje się prawdą
Wszystko stanie się prawdą jeśli narysujesz/napiszesz to w specjalnym zeszycie, który został przez ciebie oznaczony, jeśli skończy się w nim wolne miejsce będziesz mogła oznaczyć kolejny, a wszystko z poprzedniego zeszytu nadal zostanie w świecie. Twoja moc nie działa na ludzi czyli np. jeśli chciałbyś kogoś ożywić poprzez narysowanie, rysunek zniknie sam z siebie.
Denki Kaminari
Wampir
Masz wszystko to co wampir (superszybkość, nadludzka siła, przekonywanie ludzi poprzez hipnozę itp.). Zamiast krwi pijesz zawsze i wszędzie sok porzeczkowy.
Eijiro Kirishima
Trujące kolce
Wytwarzasz ze swojego szpiku kostnego kolce, które po wydarzeniach z dzieciństwa stały się trujące. Przez ból jaki przeszłaś przez swoją indywidualność nie za bardzo lubisz jej używać, ale przez to że uratowali cię bohaterowie nie chciałaś zostań złoczyńcą i jesteś wielką fanką swoich wybawców. Przez truciznę mają czarny kolor a przez to, że są że szpiku kostnego musisz brać wapń.
Koji Koda
Kontrolujesz pogodę
Potrafisz ją zmienić w mgnieniu oka, ale konkretne zmiany wyczerpują twoją energię lub inne czynniki z twojego ciała np. kiedy chciałabyś zmienić pogodę na deszczową, moc zabierze z twojego ciała wodę. Zmiana pogody pozwala ci również pozbyć się emocji burza na przykład stresu, a wichura złości, tęcza natomiast to radość tak samo jak słoneczna pogoda. Starasz się jednak nie psuć dnia innym zmianą pogody w całym mieście, dlatego często z twojego pokoju słuchać grzmoty. (Nie pytać jak pokój wygląda po deszczu)
CZYTASZ
Scenariusze Bnha 1-A
FanfictionWOLNO PISANE To moje pierwsze opowiadanie tak tylko ostrzegam. OKŁADKA NIE JEST MOJA POSTACIE Z ANIME NIE NALEŻĄ DO MNIE