4 :: j u n i o r

205 42 60
                                    

" Bella! "

Luna dan Bella memandang Vyerra pelik.

Tolong jangan kata yang Jungwon menyampah dengan dia buat kali ke 207.

" Kenapa Vy? " Tanya Bella. Luna pula meneguk air yang dibeli sewaktu di cafe.

" A- ada budak nak confess dekat Sunghoon! "

" Ha?! "

Auto tersembur air yang diminum Luna. Tersedak-sedak dibuatnya. Syaiton nirrojim punya budak yang confess tu.

" Department siapa? "

" Department kau siot! "

Terus Bella bangun dan berlari ke bawah , menghala ke arah cafe.

--

Sebaik sahaja Bella sampai di cafe, kelihatan ramai pelajar sedang berkerumun.

Vyerra dan Luna juga mengikuti langkah Bella. Boleh buat jadi bahan gosip dalam bilik nanti.

" chaw, senior Bella dah mari "

" memang tak hiduplah junior tu harini "

" Dahlah junior, nak rampas boyfriend orang siott. Taktau senior Bella ni punya gila "

Bella melangkah setapak demi setapak. Dia terlihat gadis itu melutut ke arah Sunghoon, manakala Sunghoon pula buat muka menyampah dan memasukkan tangannya di dalam poket.

" S-sunbae, tolonglah terima saya! Saya betul-betul cintakan sunbae " kata gadis itu sambil memeluk kaki Sunghoon.

Sunghoon? Tentulah buat riak muka jijik. Gadis murahan seperti itu tidak layak menyentuh badannya.

Bella pula menganga tengok junior itu. Walaupun dari departmentnya, dia sendiri tak kenal pelajar itu. Mungkin junior pelatih lain.

Sedang menoleh ke sekeliling, Sunghoon ternampak kelibat Bella yang kecil di antara ramai-ramai orang itu. Dia menarik kakinya secara paksa dari junior tersebut dan melangkah ke arah Bella.

Wei, wei, kenapa ni? Kenapa aku statik gini? Vyerra, Luna, tolong!

Sunghoon kini berdiri di hadapan Bella. Dia merenung ke arah gadis itu. Manakala Luna di belakang sudah menutup muka Vyerra menggunakan beg gimnasnya.

Sunghoon merendahkan ketinggiannya sehingga sama paras dengan ketinggian Bella. Dia berbisik ke arah telinga Bella.

" Sayang, kenapa kau datang? Nak rampas aku dari semua orang disini? Bagitahu semua orang, yang aku hak kau "

Sunghoon memandang ke arah anak mata Bella. Mata yang bundar itu kelihatan terkejut dengan sikapnya.

Sunghoon bermain dengan rambut blonde Bella. " Kau datang sebab nak tuntut hak kau kan? Fine, I'm yours. "

Terkejut semua orang di cafe itu mendengar ayat Sunghoon. Luna pula sedaya upaya menghalang Vyerra dari menjerit.

Bangga member dah tak single walaupun muka macam mangga!

Sunghoon menarik tangan Bella dan berjalan ke arah gadis junior yang masih melutut di atas lantai, persis orang kena buli.

" Kau dengar apa yang aku cakap tadi? Em takpelah, aku ulang balik, mana tau kau pekak, who knows. "

" This is Jung Bella, senior gimnastik. Korean - Aussie. My girlfriend and my future wife. Future wife yang akan sayang aku sepenuhnya sehingga aku hanya tergilakan dan perlukan dia sahaja, yang bakal menjaga aku dan anak-anak aku, yang bakal melengkapkan hari-hari aku. "

ANDA MLEYOT ? SAYA JUGA

" S-sunbae... Saya sanggup jadi girlfriend kedua sunbae.. " ujar gadis itu, tidak mahu kalah dengan Bella.

Bella pula terkejut dengan statement gadis itu. Luna, Vyerra dan Jungwon dibelakang sudah buat reaksi tidak percaya.

Sunghoon berdecit. Dia memeluk bahu Bella dan menarik Bella sehingga dia tersembam di dada lelaki itu.

NI-KI JOM GETBACK

" Aku ingatkan kau, hanya Jung Bella yang layak dapat hati aku. "

cheating on you • park sunghoon || [ ✓ ]Where stories live. Discover now