Kötü Gün.

16 3 1
                                    

Sevgili günlük;

Öncelikle bugün eğlenceliydi ama ilk başta sonra ayrımalar oldu falan ama öğlen güzeldi çünkü Vialand'e gittik ve harikaydı.Kötü olmayan tarafı var tabiki o da Betül'ün olmaması Betül benim 3 yıllık en kamkim :D Kocaeli'de yaşıyor o yüzden kendisiyle bilgisayar vb. Teknolojik aletlerden konuşuyoruz.İşte Betül benim sırdaşım 7-8-9 yıllık arkadaşlarıma vermediğim sırlarımı neyse uzattım valla Betül'ün karakterinden falan bahsetmek gerekirse mal aptal egolu ama çok iyi canımın içi herşeyim tipide güzel yani kesin :)) Artık geliyim şu Vialand'lı güne bütün kızlar toplandık yolda yürüyoduk 3 tane yakışıklı gördük anam tanrım didik baktık vay arkadaş ne yakşuklular tabi benim sevgilim var görse döver benide yanımdaki 3 kıza şey yaptım ŞŞŞŞ. Sonra bize dedilerki öpüşek mi? Tabiki şaka yani şaçmalamayın :)D Tanıdık çıktı orhan osman fatma'ydı bunlar :D Fatma değil onur jdsdjsj komik mi neden gülüyorsunun günlük aaa. Sonra at kendini diskolara dinleye dinleye Vialand'e gittik baya eğlendik bizim bu onur salağı gondoldan korkuyomuş mehersem bize söylemiyor ay bi bindik arşımızdalar baktım ALLAH'u EKBER diye bağrıyo noluyo diyom ben gondoldan korkuyorum diye bağrıyo niye bindi acaba ya :) neyse burda bayağı olay olduda kurtulduk.Sonra ben ağladım çünkü Gürkan'dan ayrıldım. Lanett. Ağlaya ağlaya eve gittim işte öyle geçti Justin yüzünden ayrılmışmışız sorun bumuydu yani 1 yılı aşkın süredir sevgiliyiz bıkmış bugünde böyleydi günlüğüm.

23.03.2015. (GÜRKAN'LA AYRILIK TARİHİ.)

Beyza'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin