1. Bölüm

46 3 2
                                    

Merhabaa Yeni günlüğüm :) öncelikle herşeyimi döktüre,döktüre burda sana anlatacağım.İçimdeki herşey burda yer alacak birde kalbimde tabiki. Komik komik espiriler komik komik şarkılar anlamlı sözler herşey burda vallahi çevrenize söyleyin bu günlüğü okusunlar,arkadaşlarımda benim hakkımda bu günlüğe yazı yacaklar neysee gelelim biraz kendimden bahsediyim canım sonuçta benim günlüğüm :) Öncelikle adım Beyza Sayan 14 yaşındayım 8'e gidiyorum 4 kişilik bir aileyiz bi ablam var Beste ileride adını çok duyacağınız neyse babam dünyanın en iyi babasıdır .... Annem dünyanın en iyi annesidir. Ailem beni hiç kısıklamaz herşeye izin verir neyse ben Belieberim günlükcüm :) Justin'i çok seviyorum kimse onu canını yakamaz anladın mö? Hayat Felsefem;JUSTİN BENİM :* ve HAYAT ÇOK SIKICI HEY BOY HEY GÖRL :) neyse abartmıyım. 

   Kendimden bahsettim peki ya arkadaşlarım? Allah'a şükürler olsun ki arkamdan hiç konuşmayan beni arkadaş olarak değilde dost hatta beni kardeş gibi gören arkadaşlarım var.İleride adını duyacağınız 2 yıllık bir arkadaşım her yaptığım şeyi bilen bir dostum var 8 yıllık sınıf arkadaşlarıma güvenemeyip bu kıza anlattığım çok şey var bu kızı çok merak ediyosunuz ileride adını tabikide duyacaksınızda şimdi söylemiyim :))))

    Gelelim yine bana :) En sevdiğim şeylerden bahsedicem... Mesela En sevdiğim diziler,en önde yer alan hiç kaçırmadığım iki dizi KİRAZ MEVSİMİ ve MEDCEZİR bu dizileri hiç kaçırmadan günüde saatinde oturur izlerim .... En sevdiğim yemekleri tabikide ilerde duyucağınız bu bir özet yani günlüğün daha başındayız yarın neler yazcaz kim bilir.... 

Artık günlüğümün birinci sayfanın satırları doluyor en alta bir tarih yazıp bu günü bitireceğim ......

                                                                       07.11.2014

Beyza'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin