"most"

262 9 0
                                    

Stigli smo kod njih.Imala sam kljuc pa smo samo usli.

Y/N:Mi smo stigli.
J-Hope je dosao sa osmehom na licu.
J-Hope:Dobrodosli!

Zagrlila sam ga,naravno i on mene.Pozdravio se i sa Jiminom i usli smo u dnevnu.Tu su vec bili svi.

Y/N:Zdravoo!
I oni su svi odgovorili.
Tae:Kada idemo?
Jk:Otkada ti brines za vreme?
Tae:Jennie me je pitala.
Jin:Pa naravno sta bi drugo bilo.
Tae:Y/N reci im.Samo me ti razumes.
Y/N:Pustite ga na miru.Ima devojku,voli je i naravno da ce da pita kada ona nesto trazi.Zato tisina.
Jin,Jk:(u isto vreme)Dobro mama.

Ostali su se samo pogledali i krenuli da se smeju.Uglavnom krenuli smo vec jednom.Ja sam bila u autu sa Jiminom,Tae,Jk i Jinom.A u drugi Namjoon,J-Hope i Suga.

Posle 1h smo stigli.

Y/N:Ovde je prelepo.Dolazicemo cesce.
Tae:I Jennie stize!
Y/N:Znaci danas cu konacno da je upoznam?!
Tae:Da,svidece ti se sigurno.

Seli smo na lepo mesto gde nema previse Sunca.Izvadili smo hranu i pice i sve lepo postavili oko nas.Jimin je sedeo pored mene.I naravno da sam ga stalno gledala.

Jennie:Stigla sam!
Tae:Konacno!

Videla sam sitnu,prelepo devojku.Tae je naravno odmah otisao do nje i zagrlio je.Vidi se bas da je voli.

Y/N:Zdravo ja sam Y/N.
Jennie:Hej drago mi je.Jennie.Mi smo jedine devojke.Konacno vise necu biti sama.Oni tako ponekad smaraju.
Y/N:Sada ce biti dobro,iako sam od malena navikla vise sa decacima.

Pozdravili su se i ostali i naravno sela je pored Tae.On je bio presrecan sto je ona tu videlo se.

Jimin:Meni je malo dosadno.
Suga:A sta bi ti da radis?
Jimin:Sta ti radis kada ti je dosadno?
Suga:Spavam,jedem.
Namjoon,J-Hope,Jin:Dosadjuje nam

Smejali smo se i ja sam otisla sama malo do reke.Videla sam je dok smo prolazili autom.Niko nije primetio da sam otisla sto je meni bilo jos draze.

Stala sam na mostic i divila se toj lepoti.Osetila sam neciju ruku na struku.Zaledila sam se,ali kada sam videla da je to Jimin,postalo mi je lakse.

Jimin:Bez mene si dosla?(nasmejao se)
Y/N:Niko nije primetio da sam otisla.
Jimin:Sem mene.

Nastala je tisina.Stao je pored mene i stavio svoju ruku na moju ,slucajno'.

Jimin:Ovaj,pa nisam te pitao kako ti je sada bez roditelja i tvog grada.
Y/N:Lepo je,svidja mi se.Ali ipak mi malo nedostaju roditelji i moj mali grad.Ipak odrasla sam tamo.
Jimin:A okolina?
Y/N:Kako mislis okolina?
Jimin:Pa osobe koje sada ovde vidjas.
Y/N:Svi su mi dragi.Moju druzinu naravno u to ne ubrajam oni tu spadaju vec 15 godina,ali osobe koje sam tek upoznala su super.
Jimin:Ima li neko posebno od novijih koji ti se svidja.Mislim da ti je drag.

Pocrvenela sam.Znala sam da zeli da nesto kazem o njemu,a nisam znala sta.Nisam mogla da promenim temu.

KUĆA NA DVA SPRATA || PJM || FFWhere stories live. Discover now