Ogółem to humor jak w kalejdoskopie i najpierw nieme disco w pokoju i post break up sex i lonely vampire, tańce po pokoju, aż się zmęczyłam, jakbym była na lekcji wychowania fizycznego, a w międzyczasie przeglądanie tumblra, ale potem słuchałam the smiths i wiecie, płakuwa no bo to smutna muzyka. Prysznic. Serial i trzeba iść spać a tu 3 godzina rano i wtedy najwięcej myśli przychodzi do głowy i nawet otworzyłam sobie okno na noc, żeby mi było zimno, żeby coś poczuć.
Ogólnie, to się budziłam rano jak wszyscy wstawali do roboty i chciałam się napić i zamknęłam to okno i znowu zasnęłam i wtedy przyszedł sen.
Michał nagle pojawił się w moim domu, ale nie był sam tylko z jakąś swoją k o l e ż a n k ą. Siedzieliśmy w kuchni, bo przecież w kuchni się najlepiej siedzi i Michał musiał robić zapasy jedzenia w słoikach, tylko z tego co zauważyłam to on wkładał do tych słoików tylko ogórki. I się go pytam, po chuj mu tyle słoików z ogórkami i dowiedziałam się, że on jedzie na Ukrainę i musi mieć zapasy dobrego jedzenia. On chyba z tą k o l e ż a n k ą miał tam jechać, jakby nie mógł ze mną jprdl gościu, nie dość, że jedziesz w super miejsce beze mnie to jeszcze z jakąś inną laską. Całe szczęście, to raczej nie była ta Iga, ale przecież nie wiem.
Siedzieliśmy w tej kuchni trochę czasu, aż przyszła moja rodzina, a przynajmniej moja mama i oczywiście trzeba było zgrać rozmowę jakoś, a ja oczywiście cała w stresie, bo moja mama przecież nie przepada za Michałem, no ale jakoś poszło i moja matka chyba wyszła z tej kuchni (ale nie musiała, bo już nie pamiętam), ale w tym momencie wchodzi Andrew Cunanan, bo wczoraj skończyłam oglądać American Crime Story: Zabójstwo Versace i to jest typiarz morderca i okazało się, że Michał zna się z tym Cunananem i być może mają nawet romans, bo ta laska, która przyszła z Michałem pyta mnie: A KIEDY SIĘ DOWIEDZIAŁAŚ, ŻE ONI SĄ HOMO? A ja oczywiście nie wiedziałam, ale udałam, że wiedziałam i odpowiadam: JA TO OD POCZĄTKU WIEDZIAŁAM, KOCHANA, JA MAM TYLKO PRZYJACIÓŁ HOMO. I ten cały Andrew Cunanan się też przewijał w moim domu, ale tak mgliście, więc nie pamiętam, czy on tam w ogóle był.
Ale zostałam na chwilkę sam na sam z Michałem, ale już nie pamiętam o czym gadaliśmy, bo wtedy już się chyba budziłam i ja tak się teraz z tego śmieje, ale tak naprawdę zastanawiam się, czemu Michał mnie nie chce???? Czemu mnie chociaż nie zaobserwuje na spotifaju? Mógłby widzieć jakich piosenek słucham teraz, gdy o nim piszę na wattpadzie (samanta fox, bajm, gówniakowa, Mandaryna itp, czyli kox plejlista)
CZYTASZ
Znów sen o tym samym
FanfictionZnów sen o tym samym skończy się nad ranem ani dobry ani zły A tak na serio to miałam dziś sen i to jest zapis tego snu i robię to po to, aby sobie jeszcze bardziej poharatać serce hehe