SUN POV
Olin tekemässä töitä työpaikallani ravintolassa, sitten minulle annettiin tehtäväksi viedä ruuat kuudelle henkilölle no mä siinä aloin viemään niitä kunnes tajusin, että ne oli Blind Channelin pojille.
Olin ihan shokissa ja menin tiputtamaan samalla lautasen, "hei anteeks tosi paljon haen uuden!" Tokaisen, "hei mä autan sua siivoo tän" Aleksi vastasi hymy huulillaan.
Siivosin Aleksin kanssa ruuat lattialta ja vein heille uuden annoksen, "hei te ootte se Blind Channel eikö vaan?" Kysyin, "joo ollaanhan me" Niko vastasi.
Päätin lähteä etten häiritsisi ruokailua.
Vähän ajan päästä he pyysivät laskua ja vein heille, "ota toi kuitti vaan ei me sitä tarvita" Aleksi sanoi, "okei" vastasin, huomasin että kuitissa lukee puhelinnumero.
Ehkä mä soitan tähän töiden jälkeen,
Mietiskelin itsekseni.
Työni loppui ja päätin soittaa numeroon, "moi y/n täällä" sanoin, "moi oon se Aleksi ja halusin kysyä haluisiks sä tulla tänään mun luo?" Hypin onnesta ja vastasin "joo voin tulla laita vaan osote niin lähen tulee", "joops laitan viesteissä Moikka" Aleksi laittoi minulle osoitteen ja lopetti puhelun.ALEKSIN POV
Kun näin tämän tytön olin umpi rakastunut häneen, en uskaltanut kertoa sitä hänelle jos hän ei pidä minusta takaisin?
Kuitenkin kuulen kun oveen koputetaan, menin avaamaan ja näin tämän kauniin tytön.
"Moi Y/n" sanoin ujona, "Moi Aleksi".
Y/n tuli sisään ja olin laittanut ruokaa meille ja kynttilöitä, "ai oot laittanu ruokaa? Voikun ihanaa Aleksi" kuulin Y/n kauniin äänen takaatani, "aa no tää oli vaan pientä" vastasin.
Päätimme alkaa katsoa kauhuleffaa, Y/n kuulemma pelkäsi niitä joten päätin ottaa tämän kainalooni.
Leffan jälkeen päätimme mennä nukkumaan, "haluuks sä nukkuu mun sängyssä mä voin nukkuu täs sohvalla?" Kysyin, "hei tää on sun koti sä nukut sängyssä" Y/n sanoi, "okei okei mä meen nukkuu sänkyyn öitä" sanoin hymyillen.
En saanut unta joten päätin mennä katsomaan Y/n:iä, hän nukkui kuin tukki halusin nukkua hänen vieressään mutta ei ollut tilaa joten päätin kantaa hänet sänkyyni.
Nukahdin viimein tämän ihanan tytön viereen.
YOU ARE READING
Love is over.. || Aleksi Kaunisvesi x reader ||
Fanfiction⚠️TW⚠️ Toivottavasti tykkäätte<3