ALEKSIN POV
Heräsimme aamulla ihanaan auringon paisteeseen, Y/n oli hieman hämillään siitä miksi hän oli sängyssäni.
"Huomenta päivänsäde" sanoin, "huomenta" Y/n vastasi hieman unisella äänellään.
Menin heti tekemään meille aamupalaa, kunnes tämä kaunis tyttö tulee luokseni ja halaa minua.
"Mistäs hyvästä toi oli?" kysyin tältä kauniilta tytöltä, "Siitä että jaksat tehä mulle ruokaa" hän hymyili vastatessaan minulle.
Tein meille leipiä, istuimme vastakkain pöydässäni enkä tiennyt mitä voisin sanoa Y/n:älle.
Y/n välillä vilkuili minua, tottakai vilkuilin takaisin.
Nimittäin olin rakastunut ja pahasti.
" Hei Y/n, pidettäiskö tänään leffailta?" Kysyin, " Hei se ois tosi hyvä idea Aleksi!" Y/n vastasi minulle hymy huulillaan.
(TIME SKIP ILTAAN)
Olimme Y/n kanssa olleet kokopäivän shoppailemassa kauppakeskuksessa ja vihdoin, vihdoin pääsimme kotiin.
" Mitäs leffaa neiti haluaa katsoa " Kysyin Y/n:ältä, " Mä mietin meidän tulevaisuutta, jos mä.." Y/n keskeytti lauseensa jonkun syyn takia.
Y/N POV
Keskeytin lauseeni siihen pisteeseen nimittäin tajusin etten ole vielä valmis siihen.
" Hei joo unoha koko juttu." Sanoin Aleksille joka näytti vähän hämmentyneeltä, " Okei? Sano vaan jos tulee mieleen!"____________________________________
Sori tänään tuli vähän lyhyempi sivu, syynä on se ettei ole vaan ollut aikaa tätä tehdä. Yritän nyt tehdä ehkä yhden viikkoon!
YOU ARE READING
Love is over.. || Aleksi Kaunisvesi x reader ||
Fanfiction⚠️TW⚠️ Toivottavasti tykkäätte<3