Ben Yn 19 yaşındayım yani bir hafta sonra 19 oluyorum. Annem ve Babam ben 3 yaşındayken trafik kazasında öldü, birde benden 2 yaş büyük bir ablam var. Bizi Teyzemler büyüttü fakat ablam 18 yaşına geldiğinde bir iş bulup çalışmaya başladı ,biraz para birktirip ayrı bir eve çıktık tabi işi biraz teyzemlerden uzak bir yerde buldu Amerika'da orada olmasının nedeni üçüncü dilini geliştirmekmiş ,fazla inanmadım ama neyse , orada çok güzel 2 katlı bir ev aldık . Ben okula giderken , ablam işe gidiyordu . Doğum günüme az kaldığı için, dışarıya çıkıp biraz alışveriş yapmak istedim. Mağazada elbiselere bakarken takım elbiseli bir adam yanıma gelip bana kırmız kısa bir elbise verdi ve bana "bu sana çok yakışır, bence bunu al " dedi .
Elbise gerçekten güzeldi ama elbise değilde adam dikkatimi çekti , yaşı fazla büyük gibi durmuyor 22 varsa çok genç ve yakışıklıydı ama bir garipti bana gülümsedi ve "adın nedir acaba " dedi . Güldüğünde fark ettim tavşan gibi dişleri vardı bu da kendisini çok sevimli yapıyordu . "Yn" dedim gülümseyerek "güzel kızsın buralar tehlikeli yerler buralarda fazla durma , istersen seni evine bırakayım " dedi . Hafif tebessüm ederek onun seçtiği kıyafeti elime alıp"bunu alayım öyle gidelim "dedim bana çok güvenilir biri gibi geldi ve sanki önceden onu tanıyormuşum gibi hissediyorum o yüzden teklifini kabul ettim. Ben gidelim dedikten sonra o gülümseyerek "ben senin için önceden ödedim hadi gidelim "dedi ve kapıya doğru ilerlemeye başladı bende arkasından onu takip ettim.
Selam ben buralarda yeniyim bu benim ilk hikayem o yüzden saçmalarsam ve ya sıkıcı yazarsam lütfen kusura bakmayın ve hikayeme yorumlar yazarsanız çok mutlu olurum bana dönüş yapın ki bende ona göre hikayelerimde düzenleme yapayım benim için sizin beğenmeniz çok önemli umarım beğenirsiniz ve eğer başka hikayelerde yazarsam umarım onları da severek okursunuz tekrardan çok teşekkür ederim okuduğunuz için 😘😘😘😘😘