Hey!
A kedvenc teóriám az, hogy Viren egy érmébe zárta Sarai-t. Ezt a Mindenes könyvemben is kint van.
De ide is leírom magát az elméletet.Viren elmondta Sarai utolsó leheletének történetét, de Viren állandóan hazudik mindenkinek.
Először is, Viren nyilvánvalóan Sarai-t az útjában álló embernek látta, mert megpróbálta megállítani Harrow-t, és szinte meggyőzte őt, hogy ne támadja meg a Titánt. Tehát nyilvánvalóan szeretné, ha eltávozna az útból, hogy Harrow ne hallgathasson rá, mivel ő volt az ész hangja.
Másodszor, a 2. évad 6. részében, a "Titán szíve" című részben, ahol ő mondja el a történetet, csak ő és Sarai (és Mennydörgés) voltak ott, tehát nincs tanúja annak, amit mond.
Ebben a jelenetben Sarai megmenti Virent és vele együtt lovagol (a ló hátuljában) a biztonság felé. Mennydörgés varázslatos mennydörgéssel megpróbál többször rá lőni, de az utolsó pillanatban a ló lábára lő, és a ló megbotlik, eldobva őket. Viren leszáll, látszólag többnyire sértetlen, talán kissé sérült, de egyébként rendben van, de Sarai végül meghal? Teljes páncélban volt, és olyan területen, ahol úgy tűnik, hogy csak a földet érte. Míg Virennek csak a szokásos ruhája volt? (Komolyan, mire gondolt).
Most már tudom, mire gondolsz, "de mi van az utolsó haldokló lélegzettel", lehet, hogy kiderül később, hogy lopott, javaslatot teszek nektek az ötletre, Viren megölte Sarai-t. A Mennydörgés véleményem szerint sokkal könnyebben megölhette volna mindkettőjüket, mint azt megmutatták. Valószínűleg csak megpróbálta elrettenteni őket, vagy nekem ez tűnik abban a pillanatban. Talán leütötték őket a lóról, Sarai-t vagy hasonlót, és Viren szánja rá a pillanatot, hogy megölje, hogy ne akadályozza a terveit.
Nagyon furcsának tartom, hogy Harrow vagy Amaya, vagy bárki elment a testére, hogy eltemesse. Még mindig volt teste, és ha elég sokáig várnának, biztos vagyok benne, hogy képesek lesznek legalább 2 embert becsempészni, hogy megszerezzék a testét. Vagy talán még Harrow is egy utolsó pillantást vet a feleségére, azt tenném, ha Harrow lennék. Legalább rá akarok nézni. Viren valószínűleg meggyőzte őket az ellenkezőjéről vagy valami hasonlóról. És nem lennének-e ott a csontjai, amikor Harrow visszatért, hogy megölje Mennydörgést? Lehet, hogy furcsa vagyok, de valószínűleg visszafelé mennék arra a helyre, és azt hiszem, lenne bennem valamiféle maradék, például páncélja vagy bármilyen nyom.
Ennek ellenére egy másik ötlet, amelyben nagyon tetszik, az, hogy Sarai érmében van. Lehet, hogy haldoklik, vagy legalábbis nagyon megsérült, és levegőt vett tőle, mielőtt csapdába esett egy érmében. (Mint Runaan virága, ő sem volt meghalt, de nem is élt, így látom, hogy varázslatosan bölcsen számít) Miért vette el a lélegzetét, ha csak csapdába ejtette? Nem tudom, miért vegye el a lélegzetét egyébként ... Viren furcsa ember.
Érmeelméletem alátámasztására egy epizód (nem tudom melyik) kreditjein mutatják Viren érmeszacskójának vázlatát, és egy halom négy érmét mutat. A legfelsõbb, amit láthatunk, a Runaan, és tudjuk, hogy Viren csapdába ejtette Rayla szüleit is, így még legalább egy ismerõs érme marad, ha valaki csapdába esett.
Van néhány elmélet arról, hogy ki lehet az, lehet, hogy volt felesége vagy valamilyen véletlenszerű személy, akit gyakorolt (ha valóban csak négy érme van, bár nem lennék meglepve, ha sokkal több lenne). Bár elfogadhatónak tartom, nem látom, hogy ez túl sok cselekményváltó lenne, vagy annyira fontos lenne, hogy a vázlathoz hozzáadják a kredit végén. Valakinek fontosnak kell lennie, és valakinek, aki megváltoztathatja a cselekményt. Ezért tudom, hogy nagyon lehet Sarai.
Úgy értem, megtehette volna abban a reményben, hogy megmenti, még mielőtt teljesen meghalt volna, de nem engedem meg. Mostanra megmenthette volna, ha Claudia felélesztette volna Virent, mint Viren határozottan megmenthette volna Sarai-t. És egyértelműen úgy döntött, hogy nem teszi, mert Sarai az ész hangja volt Harrow számára, és akadályozza a terveit.
🧑🏻👐🏻👨🏻🦰