بارت رومانسي سيكا اهو 😍❤ فوت يا حلوين ⚘♥️
انتشرت القوة في جميع ارجاء المكان للتأمين والتفتيش عن أي هارب، ركض الرجال الى حيث قفزت لارين قلقين عليها ولكن... : اااااااااه ، سيف، الحقني، شدّني، سخنة سخنة، اوووف...
لم يتحمل الباقي الموقف فانفجروا بالضحك عليها بينما سيف لم يكن يعلم أيضحك ام يحمد الله انها بخير، هبط إليها بجذعه العلوي ليسحبها، فهي كانت متعلقة في حرف من حروف اسم المول المضيئة على وجهته، سحبها مين يديها فرفعت هي يديها تحيط بعنقه وهي مازالت متعلقة خارج حافة السطح، رفعها من خصرها ليدخلها الى الداخل، ما أن أوقفها حتى جلست، كان جلوسها اقرب للوقوع، ضمّت ركبتيها ورفعت يديها مقابل وجهها تنفخ فيهما من أثر الحرارة ثم نظرت للباقي بغضب: بتضحكوا على ايه!!
سمعوا صوت صراخ يأتي من بعيد: يا انسة ممنوع تدخلي رايحة فين؟!
= اوعى بقولك اوعى دخلني !!!
- ادخلك فين يا انسة في مصايب وضرب نار جوة اهدي
صرخت بكل ما اوتيت من قوة وهي تشعر ان قلبها يكاد يخرج من مكانه: اوعاااااا !! هتدخلني ولا اموتك واموتلكوا نفسي هنا !!!
خرج رامي على صراخها ونزل الى الطابق اسفل السطح، فصراخها كان عالي حقا: في ايه يا بني، ايه اللي بيحصل هنا ؟!
شهقت بلهفة عندما رأته وهي متعلقة على ذراع الضابط تدفع نفسها: باشا ! حضرتك تعرفني ! حضرتك رامي صح ! انا صاحبة لارين، خليه يدخلني ابوس ايدك
رامي: سيبها، تعالي انتي ايه اللي جـ...
لم تنتظر حديثه وانطلقت الى السطح، لقد أسر قلبها بالفعل ولكن صديقتها أهم: لارين !!
لارين: مايان ! ايه اللي جابك... أي أي قومي من فوقي
لم تفكر مايان قبل أن تركض و تحتضنها، وقعت فوقها فهي كانت جالسة أرضا فتحدثت لارين: قومي، ايدي !
- مالها ايدك ايه اللي حصل؟
لارين: كنت متشعلقة على السطح
شهقت بفزع فقاطعتها لارين: انتي عرفتي مكاني منين؟
- النت مقلوب عليكو، كل الناس صورت وكانوا مصورينك، زينة ونور تحت معرفوش يدخلوا
لارين: وانتي دخلتي ازاي؟
ابتسمت: مانتي عارفة
قاطعتها لارين: ايوة ايوة، صويتك بيجيب نتيجة، مايان هو انتي مش حاسا !
- حاسا بإيه؟
أنت تقرأ
مصيبة حياتي
Romanceسيف: ضابط في المخابرات المصرية لارين: مصيبة متحركة، لم تتخيل يوما ان حدث غريب سيجمعها به مكتملة