Era seara am hotărât să ies ca sa ma plimb...oricum habar n-am cine e tata si mama e plecata la munca si zi si noapte, cand ea vine acasa eu sunt la scoala si niciodata nu ne intersectam, doar in weekend, e ca si cum nici nu am o mama, in weekend oricum doarme.
Da stiu, e plin de pericole seara dar nu imi e teama, daca asa imi va fi scris inseamna ca asa se va intampla.
Intr-un final am iesit afara.
Mintea a inceput sa-mi fie invadata de fel si fel de ganduri, cum ar fi daca as fi avut un tata? Am 15 ani si inca nu am idee cine e tata, nici cum se simte sa ai unul, daca o iau logic nici pe mama nu am simitit o vreodata prezenta in viata mea, de cand ma stiu munceste, niciodata nu ma intrebat "cum te simti?" "Ce note ai la scoala?" In fiecare an am luat premiul 1, dar la ce bun daca ea nu a fost acolo aplaudand si privind mandra catre mine, uneori am impresia ca ma uraste, nu schimba 2 vorbe cu mine cand e acasa, am intrebat-o o data de ce tata nu e prezent in viata mea, ma plesnit bine si mi-a zis sa nu o mai intreb vreodata asa ceva...am 15 ani dar sunt foarte matură, gândesc matur, nu am avut o copilarie la poarta cu copii jucandu-ne in praf si alergand pe campie, tot timpul radeau de mine ca nu am tata spuneau cuvinte de genul "maica ta nici nu stie cu cine te-a facut" intelegeti voi la ce se refera, l-am trosnit bine pe cel care a spus asta, de atunci evit sa mai ies cu vrun prieten, nu-i ca si cum am vreo unul... In timp ce ma gandeam la toate astea nici nu am realizat ca m-am indepartat de casa, am ajuns in fața unui bar unde intra doar dubiosi,periculosi fel si fel de specimene, asa ca ma intorc repede acasa...
In timp ce mergeam spre casa aud un tipat, asa ca ma intorc vad un tip cu par negru mai inalt de cat mine evident eu am 1,50 presupun ca el are 1,60 in orice caz observ ca il injunghie pe unul, alaturi de el e un tip ce aplauda si spune "Bravo, te-am invata bine" si apoi intra inapoi in bar, tipul cu par negru a ramas afara si se uita la cel pe care la injunghiat cum se stinge din viata...Nici nu am observat ca m-am holbat la toata scena asta, nu i problema daca n-am observat eu a observat el...Are o fața atat de...fara emotie de parca nu a facut nimic, nu are nici un sentiment,ce persoana normala ar avea o asemenea fața dupa ce tocmai a injunghiat un om...
-Fetito, e periculos sa umbli acum pe strazi.
-Ammm, de ce ai facut asta?
-Nu-i treaba ta,du-te acasa, e periculos.
Fara sa mi dau seama ma restesc isteric la el..
-DE CE AI FACUT ASTA? CE TI-A PUTUT FACE ACEST OM?!!
-Usor, nu mai tipa!!
Si vine spre mine cu acel cutit in mana...
-Bine,gata plec nu-mi face nimic!!!
-Nu ma ating de fete, stai linistita.
Si arunca cutitul pe jos.
M-am calmat cand am vazut ca la aruncat.
-Cum te numesti?
Il intreb eu.
-Neinteresant,du-te acasa pana nu te vede Kenny
-Poti fi mai politicos?
-Nu
Se intoarce si pleaca, intra inapoi in bar.
-Ce a fost asta?
Tocmai am privit cum un om a fost injunghiat si eu nu am facut nimic?
In fine sa plec cat mai repede, nu stiu cine e Kenny dar el sigur nu i dragut cu fetele ca el...de acea probabil mi-a spus sa plec inainte ca acel Kenny sa ma vada.
Am ajuns acasa, mi a fost greu sa realizez ce tocmai sa intamplat, dar am facut un dus m-am pus in pat si am incercat sa vizionez un film dar nu ma pot concetra ma gandesc la acel baiat care sigur avea varsta mea, de ce acel Kenny era mandru de el? Chestia asta e o mandrie? Si de ce ma tot gandesc la acel baiat? Doamne il mai numesc si baiat, e un monstru daca a facut asta...
Am adormit gandindu-ma la toate astea.*o noua zi*
Fac un dus imi pun cartile in geanta si plec la scoala.
Cum am spus nu am prieteni dar aud vorbindu-se alaturi de mine..
(Persoana oarecare-po)
Po:Ati auzit? Levi Ackerman a injunghiat un om in strada, astazi se vor duce politisti acolo pentru a vedea daca au vreo dovada ca sa il aresteze.
Po:E imposibil, Levi nu lasa niciodata urme.
Po:Dar e asa frumos
Po:Nu-mi vine sa cred ca te-ai indragostit de un criminal in serie...
A zis cumva ca daca gaseste urme, il va aresta??!!Cam atat cu primul episod sper ca va placut daca va placut va rog din tot sufletul sa apasati pe steluta,va pup si va imbratisez😌❤😚
CITEȘTI
The Hope
ActionBun deci toata cartea e o viata a lui Levi de cand avea 15 ani dinainte sa i cunoasca pe Isabel si Farlan si de a intra in trupele de recunoastere...cand va creste mare,adica cum e el in prezent... Dilara nu va ramane pentru el de cat o amintire o p...