The hope ep 10

8 2 0
                                    

Da are dreptate Levi nu e o persoana rea, tocmai de acea m-am indragostit de el... daca ar simti si el la fel...pfff
Dintr-o data Hange se ridica si spune.
H-Uite niste pisici hai sa ne jucam cu ei.
Am avut dreptate cand am zis ca cu Hange nu te poti plictisi.
*dupa o ora jumate*
-Hange,mai bine plecam cred ca Levi a terminat.
H-Bine, haide!
Am ajuns la Levi acasa, Hange pleaca si tot ce mi ramane e sa intru, ummm ar trebui sa mai bat la usa? Prefer sa bat la usa.
Levi deschide usa.
-Stii ca puteai intra direct?
-Da, am preferat sa bat idk
Ma asez pe canapea, vesnicul meu loc...ma dor si oasele de la canapeaua aia, asa ca ma hotarasc sa-i zic.
-Levi, poti dormi tu pe canapea?
-Tsk, bine
A acceptat literlamente fara a comenta nimic, wow...
Intre timp sa facut seara asa ca imi fac rutina, gen baie si alte dastea si intru la Levi in camera, are un pat cat pentru 2 persoane.
Levi e deja pus la somn pe canapea presupun.

03:30 am
M-am trezit sunt foarte transpirata si imi e foarte sete asa ca merg la bucatarie unde doarme Levi pentru a lua apa.
Cat mergeam spre sticla cu apa,m-am oprit pentru al privi...e asa perfect si cand doarme si nici nu zici ca e criminal in serie, asa inocent...
Ma apropi de el si incep sa il mangai usor.
Dintr-o data Levi se scoala speriat si ma apuca de mana si ma trage spre el, eram atat de aproape de fața lui in cat ii puteam simti respiratia, dintr-o data imi da drumul la mana.
Evident trebuie sa i ofer o explicatie pentru asta asa ca zic repede.
-Am venit sa iau apa.
-Apa e pe masa...si arata spre masa.
Beau apa si intru repede in camera,ma asez in pat si m-am gandit la cat de idioata pot fi. Dintr-o data parca ma izbit un beculet(o idee) Levi nu a mai plecat de acasa, oare a avut efect ce i-am spus? S au a plecat cat am fost cu Hange? Nu, nu cred, era exagerat de curat deci sigur a stat acasa.
Intre timp ma pierd printre ganduri si adorm.
*o noua zi*
Dupa ce mi-am facut rutina, Levi era deja la masa bea ceai, ma asez si eu la masa si spun.
-Buna dimineata
-Buna dimineata
E fucking prima oara cand imi raspunde la buna dimineata.
-Imi cer scuze pentru aseara...
-Totusi ce faceai? Apa se vedea clar pe masa.
Cum pot eu sa i spun "aa stii m-am indragostit de tine si te-am mangaiat cat dormeai aia faceam" Dintr-o data imi pun mana la gura, am zis iar cu voce tare...ar trebui sa invat sa mi controlez gandurile nu ajung nicaieri asa,practic i-am spus pe direct ca sunt indragostita de el, ce naiba va face acum.
Levi doar sta si se uita la mine cu aceasi expresie fara sentiment, dintr o data se aude o bataie in usa.
Levi sa dus sa deschida usa...Era Kenny.
K-Levi,de ce nu ai...
Si se opreste cand ma vede pe mine.
K-Ea ce face aici?
-Nu conteaza, nu am sa mai vin la acel bar.
Spune Levi.
Doamne nu vrea sa mai mearga acolo,sunt mai fericita ca niciodata.
K-Voiam sa vad daca esti bine, dar vad ca esti mai bine ca niciodata, baiete ai doat 15 ani, aduci prostituate la varsta asta?
Doamne, cum sa creada asa ceva?
-Nu e o prostituata. Spune Levi cu un accent apasat.
Boss si mama credea ca pot sa ma protituez si asta acum ce naiba am eu fața de prostituata?
K-Si atunci ce e? Mi-e greu sa cred ca dupa atat timp in care te-am invatat si ti-am spus sa nu te indragostesti te-ai indragostit de una ca ea...
Una ca ea, dar ce anume am?
-Nu m-am...
Il intrerupe Kenny.
K-Ti-am tot spus, sa ei una cu experienta, ce i asta Levi? Pariu ca nici macar nu a placut vrun baiat pana acum? Ce experienta are fetita asta? E crescuta in puf, esti doar o pata neagra in lumea ei colorata.
-Nu trebuie sa-ti dau tie explicati, iesi afara, ai mai intrat si incaltat.
Kenny iese afara si pleaca fara sa inchida usa, inchide Levi usa si incepe sa stearga ca dementul in locul unde Kenny a intrat incaltat.
Imi fac curaj si il intreb.
-Cum adica o fata cu experienta?
Levi doar se uita la mine si spune.
-Ai inteles tu pustoaico. Si imi pune mana in par apoi se duce in camera lui.

Cam atat si cu acest "ep" sper ca va place,nu? :))) va pupacescc❤❤

The HopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum