The hope ep 2

25 3 1
                                    

Daca imi aduc bine aminte,Levi nu a mai luat cutitul de jos. Doamne trebuie sa merg acolo sa-l iau. Fara sa-mi pese imi iau geanta si fug!
Po:Asta ce are?
Po:Ciudata!
Am alergat,politia e deja acolo, sper ca nu am ajuns mult prea tarziu, ei inca examineaza cadavrul din strada nu au vazut inca cutitul, pun piciorul pe cutit, ma aplec si il iau.
(Politia-p)
P:Hei? Ce faci acolo ce ai luat?
-Nimic,domnule doar voiam sa vad ce faceti aici, stiti cand cresc mare vreau sa ma fac politista,voiam sa vad cum sta treaba.
P:Bine,e doar un copil lasati o sa plece.
Uhh gata. Stai ce am facut? Tocmai am aparat un criminal in serie, de ce am facut asta?
Mergand spre casa ma izbesc de cineva, dap e baiatul de aseara.
-Da-te la o parte pustoaico, n-am timp.
-Cauti asta?
Si scot cutitul.
-Da, unde l ai gasit?
-Unde l ai lasat.
-De ce l ai luat?
-Pai vorbeau colegi la scoala ca daca gasesc vreo dovada despre tine te vor aresta si mi-am adus aminte ca ai lasat cutitul acolo care bine inteles si are amprentele tale pe el.
-De ce m-ai aparat?
-Nu te-am aparat, m-am gandit ca nu voiam sa fie vina mea, ca practic din vina mea ai aruncat cutitul.
-Tsk
A scos un asemenea sunet...
In timp ce ii dau cutitul, tresar la atingerea maini lui cu a mea, de ce oare?
Ia cutitul si pleaca.
Mdap eu acum ce fac? Am fugit de la ore, practic o sa am absenta...nu i ca si cum imi fac griji ca o sa afle mama, mamei oricum nu-i pasa, pot sa repet clasa a 9 a de 3 ori si sa fiu si exmatriculata tot nu va afla, nici macar nu raspunde la telefon cand este sunata de cei de la scoala, tipic mama, crede ca daca am bani am totul...nu stie ca am nevoie doar de ea.
Intre timp am ajuns acasa, acum ce fac? Am toata ziua libera. Uffff, ma gandesc ce explicatie le voi da profesorilor cand vor afla ca am fugit practic de la ore, nu pot paria pe faptul ca colegi nu o sa ma parasca, ei oricum ma urasc, se amuza tot timpul pe seama mea, nu am idee ce vad asa amuzant la mine, si de ce sunt tot timpul bataia lor de joc, ahh da nu am tata, practic n-am aparare...
Toata ziua stau si citesc din cartea mea, pana se face seara cand fac un dus si ma pun in pat.
Acum ma uit pe geam in speranta ca acel baiat va trece dinou, din cate am inteles casa mea e in drumul lui atunci cand trece sa mearga la bar, nu inteleg cum nu l-am observat pana acum, si nu stiu cum ne intalneste soarta, dar il vad cum trece, se intoarce. A fost deja la bar? De ce dracu n-am observat cand a trecut?
Ies repede afara. Si zic.
-Buna!
-Iara tu?
-De ce esti asa?
-Asa cum?
-Indiferent...
-Nici nu ma cunosti.
-Daca m ai lasa sa te cunosc ar fi ceva.
-De ce ar trebui sa ma cunosti tu?
-Poate ca rasplata ca ti-am adus cutitul,am putea bea un ceai?
-Pff pustoaico,intra in casa si lasa-ma.
-Levi te cheama,nu?Levi Ackerman?
-Ce descoperire, te-ai documentat despre mine, ce ai facut?
-Nu i nevoie sa ma documentez oricum vorbeste intreg satul de tine.
Isi continua drumul si ma evita.
-Dilara...ma cheama!
In acel moment se intoarce si zice.
-As spune incantat dar ma calci pe nervi, te ti prea mult dupa mine. Imi apari tot timpul in cale, de cand ai aparut tu am lasat si o urma dupa ce am comis o crima, ce esti tu vreo pisica neagra? Apari si aduci ghinion?
-Nu eu ti-am adus, nu-i vina mea ca esti un monstru.
Atunci cu o fața trista si cu o voce lipsita de viata zice.
-Eu...nu sunt...un monstru.
Si pleaca.
Si eu proasta! De ce i-am zis asta? El e diferit de restul, e curat are parul aranjat tot timpul,miroase minunat, i ador ochii albastri spre gri, dar comportamentul lui lasa de dorit, oare e asa din vina aluia, Kenny? S-au cum l-o chema...
Intru in casa si ma asez in pat.
Ma tot gandesc cand am inceput sa ma injosesc atat in cat sa ma tin dupa un baiat.
Ce naiba Dilara trebuie sa iti revi!! Incerc sa ma consolez singura, spunand, ca Levi nu e de mine si punct. Daca nu am o mama s-au un tata care sa mi zica asta ori vrun prieten, evident ca ma consolez singura! Intre timp adorm.

*O noua zi*
Fac un dus imi fac geanta si merg la scoala, sunt gata sa fiu luata la intrebari de profesori...

Un nou ep o nou asteptare a mea ca voi sa apasati pe stelutaa!! Va pup si va imbratisez cu drag!!❤❤

The HopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum