2. Rosalie

7 2 0
                                    

Ik dans met mijn iets te korte jurkje op het feest. Volgens mij heb ik het jurkje al een stuk of tien keer naar beneden getrokken. Stiekem heb ik een beetje spijt van de lengte van het jurkje, maar ik ga al helemaal niet in zo'n ouderwetse lange soepjurk lopen. Er loopt een groepje jongens voorbij, ze kijken ons goedkeurend aan. Ze kijken vooral naar mij, maar dat is voor mij niet meer zo nieuw. Sinds ik vier jaar geleden naar de middelbare school ging werd ik ineens erg populair bij de jongens. Ik glimlach daarom zoals altijd uitdagend naar de jongens.

'Ze zijn wel lekker hoor.' Zegt Aila

'Misschien nog wat voor jou?' Zeg ik terwijl ik een snelle blik op de jongens werp. De jongens pakken een biertje, ik weet zeker dat ze stoer proberen te doen.

'Ze lijken erg in je geïnteresseerd.' Zegt Olivia.

Ik begin te lachen alsof ze zojuist iets heel doms heeft gezegd, maar ze heeft gelijk.

'Loop naar ze toe.' Zegt Aila die me een duwtje geeft richting de jongens.

'Ik heb al iemand.' Antwoord ik.

'Ja, maar Mike is hier niet, dus je kan ook met een ander dansen.' Zegt Olivia.

'Hij danst zeker ook wel eens met een ander.' pusht Aila me.

'Als jullie ook naar een jongen toe gaan.' Zeg ik, omdat ik weet dat ik niet anders kan.

'Super.' Zegt Aila die gelijk op een jongen afloopt.

Ik en Olivia kijken elkaar aan van: daarom zei je dat zeker.

'Succes.' Zeg ik tegen Olivia en ik loop ook naar de jongens toe. Ik kijk achterom, Aila danst al erg romantisch met de jongen en Olivia staat ook bij een groepje jongens en meiden te dansen.

'Hey, wilt deze mooie dame iets te drinken?' Vraagt een lange slanke jongen met bruine haren.

Ik buig me iets naar hem toe.

'Graag.'

De jongen pakt mijn hand vast om me naar de bar te begeleiden. Er staat een jongen voor ons. Niet veel later loopt hij weg met vier biertjes. Ik glimlach weer uitdagend naar hem.

'Wat wil je schoonheid?' Vraagt de jongen met de bruine haren.

'Kies jij maar.' Zeg ik

'Doe maar twee biertjes met extra alcohol.' Roept hij naar de barjongen.

'Komt eraan.' Zegt de barjongen die naar mij knipoogd.

Ik heb gelijk spijt dat ik de jongen heb laten kiezen, ik ben niet zo van het bier en ik met al helemaal niet te veel alcohol drinken. De barjongen pakt twee grote glazen. Vervolgens twee flesjes bier die hij tegelijkertijd in de bekers schenkt. Dan pakt hij de pure alcohol die hij in de glazen giet. De jongen met de bruine haren pakt ze aan en geeft mij het vollere glas.

'Schatje, jou drinken.'

De barjongen kijkt jaloers naar ons.

'Wat is jouw naam?' Vraagt de jongen.

'Rosalie, en die van jou?' Antwoord ik flirterig.

'Lieve Rosalietje, mijn naam is James.'

Ik begin te lachen, maar ik meen er niets van. Snel neem ik een slok. De bittere smaak brand in mijn keel, snel neem ik nog een slok.

James begeleid me door de ruimte. Zijn arm om mijn blote rug. We komen aan bij een groepje rokende jongens.

'Hey guys, dit is mijn schatje Rosalie.'

'Lekker ding zeg.' Zegt één van hen die op me af loopt. Ik wil een stap terug zetten, maar ik probeer mezelf stoer te houden.

'Thanks, maar dat is zo'n openingszin voor een meisje dat echt iets te min is. Of ben ik ook te min?' Zeg ik.

'Nee, eerder te meer.' Zegt hij. De jongens beginnen hard te lachen. Hij fluistert wat in de oor van James die me weer mee neemt.

Ik sta met James ergens in het hoekje te dansen. Ik wil dat Mike hier is en me uit deze situatie helpt. Normaal ga ik nooit naar zulke feestjes, omdat daar nooit erg bepaald mijn soort types zijn. James pakt me bij mijn arm vast, dan bij mijn gezicht. Hij buigt zich naar voren en begint me te zoenen. Ik probeer los te rukken, dit wil ik niet, maar James houdt me stevig vast. Hij blijft me zoenen. Hij aait zachtjes en verleidelijk over mijn rug. Ik geef me aan hem over. Hij begint me heviger te zoenen en ik doe mee, zonder te denken aan Mike. Even haal ik mijn lippen van de zijne. Hij kijkt me verleidelijk aan en dan duw ik mijn lippen weer op de zijne. Zijn lippen voelen zacht en ik wil dat dit moment nooit voorbij gaat. Ik geef hem plotseling een harde duw, op mijn hoge hakken ren ik weg. James rent me achterna. 'Rosalietje, kom eens terug.' Ik draai me naar hem om, ik kijk naar zijn verleidelijke lippen. 

Escaped for the worldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu