Billie Eilish, Oxytocin
alternatif : Billie Eilish, you should see me in a crown
10
"Cause as long as you're still breathing
Don't you even think of leaving"
✘
Kahverengi gözler, gürültüsü azalmış kalabalık bir ortam ve tekrar alanı saran kırmızı ışıklar... Bir çift kahverengi göz, bakışları neden böyleydi bilmiyordum. Belki de aramızda metreler olduğu için bana öyle geliyordu. DJ kabini zeminden yukarıda kaldığından onu bu kadar net görebiliyordum, ya da hareketlerini... yüzüyle mimikleri fazla net değildi. Gerçekten buradan mimiklerini görebileceğimi mi düşünmüştüm? Hafifçe öne eğilip büyük kulaklığı eline aldığında saniyeler sonra ortamı yüksek baslı bir müzik doldurmuştu ve dakikalar önceki o durgun ortam artık yoktu.
İnsanları eğlendirmeyi biliyor gibiydi, bunun cevabını ileriki zamanlarda görecektim. Bir süre onu izledim, herkes ateşi yükselmiş ortamda eğlenirken kimsenin buraya uğradığı yoktu o yüzden bir süre dikildiğim yerden onu izledim. Yüzü aşağıdaydı, bir eli kulaklığındayken diğer eli önündeki adını bilmediğim onlarca tuş ve düğmeyle meşguldü. Ağrı kesici kullanmayacağımı zihnime not ederek kendim için bir Bloody Mary hazırladım ve arada gelen siparişleri hazırlarken kısa aralıklarla içkimi yudumluyordum. Bazen gözlerim karşıya kayıyordu.
"İyi, değil mi?"
Bu kadın neden beni yalnız bırakmıyordu? Gerçekten yalnız olduğu ve başka arkadaşı olmadığını düşünmüştüm ama bu teorim çürüyecek gibi değildi.
"Öyle," dedim Yuqi'ye dönerek.
"Kun'u gördün mü buralarda?"
Kaşlarımı kaldırdım. "Hayır," Ortamdaki yüksek ses dolayısıyla biz de bağırarak konuşuyorduk. Cümlem bittiğinde gözlerim onun omzunun arkasından buraya doğru gelen Kun'a kaydı. "Geliyor."
O an dikkatimi dağıtan başka bir şey oldu. Mekanı Billie'nin sesi doldurmaya başladığında burada çalışan pozisyonunda olduğum için ağlamak istedim. Oxytocin, yüksek baslı, orijinalinden farklı bir şekilde çalmaya başlamıştı. Tanrım, bu bardakları bırakıp kalabalığa girmek istiyordum. Eğlenme isteği tüm vücudumu esir almış durumdaydı ve ben burada kokteyl hazırlayıp, şarap ve viski servis ediyordum insanlara.
"Chivas Regal 12, 2 kadeh,"
"Ben hazırlıyorum," dedi Hendery önüne bırakılan tepsiyi alıp boş bardakları yenileriyle değiştirirken. Garsonlar üst kattaki localarda dolaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bonnie & clyde | lucas
FanfictionOradaydı. Boylu boyunca yatakta uzanıyordu ve dışarıdan vuran loş ışık çıplak vücudunun bir kısmını aydınlatıyordu. Yatağın üzerindeki parmakları hafifçe hareket ediyor, bakışlarını tavanda gezdiriyordu. En azından ben buradan, o kadarını anlayabil...