פרק 9

1.1K 89 12
                                    

התמונה של ליאם וסופיה במיטה לא יוצאת לי מהראש כבר יומיים שאני שוכב בחדר שלי רואה סדרות מטופשות ולא נרדם, בכל פעם שאני עוצם את העיניים התמונה של ליאם וסופיה ביחד קופצת לי לראש.
ליאם התקשר כמה פעמים באותו יום של המקרה אבח הפסיק אחרי שלא עניתי לו, זה לא הליאם שאני רציתי שיהיה שלי, זה לא מה שדמיינתי שיהיה הקשר שלנו רציתי שהוא יהיה כמו מהאגדות.
גם אם נריב אז אנחנו לא נוותר ונלחם עלינו אבל מה אני מבלבל בשכל לא היה בינינו כלום
אפילו שאחרי מה שקרה בחדר ההלבשה חשבתי שבאמת התחיל בינינו משהו כנראה שדמיינתי כמו תמיד.
היום בערב יש לנו הופעה ואני כבר צריך להתכונן אליה אבל אין לי את הכוחות ללכת לשם ולפגוש את לואי והכי חשוב את ליאם  אני לא צריך שהוא יסתכל עלי וירחם עלי כי חשבתי שקורה בינינו משהו, שהייתי כזה מטומטם.
למה בכלל הייתי צריך ללכת לפגוש אותו בהפתעה?
למה לא שאלתי אותו לפני?
-
אני עכשיו נכנס אל מקום ההופעה בדרך כלל אני בא עם עוד מישהו אבל היום רציתי להיות לבד  למרות שאני לא חושב שזה הדבר הכי טוב שאני צריך לעשות , להיות לבד שאני די בדיכאון.

אוקי עבר רבע שעה ועוד לא נתקלתי בליאם זה טוב,יהיה יותר טוב אם הוא לא יגיע בכלל.
"אח סעמק"
" סליחה, אני קצת מעופף היום" אמרצי והמשכתי ללכת לכיוון הבמה
"למה?הכל בסדר?" הסתובבת לראות מי דיבר אלי.
אוי לא אני והפה הגדול שלי הייתי חייב להצהיר על זה שעוד לא נתלתי בליטם ובסוף נתקעתי בליאם
"לא עניינך,אם אתה כל כך מתעניין תחשוב לבד אני בטוח שתגיע לתשובה."
"שמע זאין אם זה בגללי אני ממש מצטער שהיית צריך לראות את זה אבל זה לא שלא ראית אותי ערום כבר לפני."
"הלוואי שזה היה רק בגלל זה" מלמלתי
"מה אמרת?"
"כלום"
"אוקי אני מקווה שסידרנו בינינו את כל העיינים, אתה יודע בכל זאת אנחנו רואים אחד את השני כמעט כל יום ואני לא רוצה שיהיה בינינו מתיחות"
תתעורר ליאם המתיחות בינינו היא לא בגלל שראיתי אותך ערום אליה בגלל שאני חולה לך על התחת ואתה לא.
"כן ברור הכל מעולה"                                                     
לא לא לא הכל פשוט לא מעולה ואתה יודע מה ליאם זה בכלל לא איכפת לי שראיתי אותך ערום אכפת לי ששניה וחצי לפני שראיתי אותך מזדיין עם סופיה היית איתי ובאמת חשבתי שקורה משהו בינינו אבל לאא היית חייב להרוס הכל כאילו בחייאת רבעק אמי מבין שאתה אוהב אותה ושאתם חברים אבל לפחות אתה יודע תתן לגופה להתקרר קצת.
הדם שלי רתח ורציתי לבעוט במישהו או משהו
נכנסתי לחדר הראשון שראיתי ובעטתי בכל מה שהיה בכניסה שלו זרקתי כדים וכל מה שיכולתי והכל התנפץ כמו הלב שלי שראיתי את ליאם וסופיה ביחד.

"אוי שיט מה" נעצרתי מסתכל על שני הנערים שמפנים את ארבעת העיניים שלהם אלי.
"אה אופסי?" אמר לואי מכסה אותו ואת הארי בחתיכת בד שהייתה שם.
"ברצינות אני הולך לראות את הזיינים של כולכם עד סוף השבוע? חסר לי עכשיו רק לתפוס את נייל מאונן באיזה מקום."
-
אוקי.. פרק מעניין לא?
נאתגר אותכם קצת 20 הצבעות ממשיכה
ותקראו את הסיפור החדשדש שלי הוא גם על זיאם. ♡

Make you MINE (completed)Where stories live. Discover now