"הלו לואי? אני חושב שאני חייב לך כמה הסברים לגבי כל מה שקורה לאחרונה עם ליאם ואיתי"
"אני בדרך"
--
"אתה לא רציני איתי. זה כל כך התקדמות בתוכנית שלנו"
"תאמין לי לואי כבר הספקתי לשכוח מכל זה אני חושב שהתחברנו יותר"
אמרתי ללואי לאחר שסיפרתי לו במשך שעה מה קרה בתקופה האחרונה
וכמובן שיכולתי לספר לו הכל בעשר דקות אבל בגלל שאחרי כל מילה שניה שלי הוא שאל שאלות לקח לי שעה."אז אני מניח שהשלב השני בתוכנית יוצא לפועל"
"תזכיר לי את השלב השני"
"אוקי אני אתעלם מהעובדה שאתה לא זוכר את התוכנית שעשינו ביחד אבל בכל מקרה השלב הבא זה לגרום להארי לקרב את ליאם אלייך בהופעות ועכשיו מסתבר שזה יהיה יותר קל משחשבתי."
-------
אני כל כך לחוץ.
היום ההופעה בה השלב השני יוצא לפועל, ואפילו שאני מרגיש שכבר התקדמנו הרבה אחרי השלב הזה עדיין צריך לעשות אותו ואם לומר את האמת אני מת מפחד לא, אני משקשק מבפנים ומבחוץ.
אם הוא יחליט שנמאס לו? והוא לא רוצה יותר קשר אלי, שזה יותר מדי בשבילו אני לא אעמוד בזה.
אני לא אסבול את זה שהוא יתרחק ממני אני לא אצליח להתקיים יותר.
טוב על מי אני עובד אני כן אבל הבנתם את הכוונה נכון?
--הארי---
"לי (ליאם) אולי תביא לזאין מים? הוא נשמע קצת צרוד"
"טוב" אמר בחיוך. אני חושב שהוא ממש שמח שיש לו סיבה לגשת לזאין.
לואי אמר לי בעיקרון מה אני צריך לעשות ואפילו שהוא או אנשים אחרים חושבים לפעמים שאני 'ילדון' אני יודע מה אני צריך לעשות, אפילו אם לואי לא היה אומר לי.
אני ממש שמח בשביל זאין, הוא נראה עכשיו הרבה יותר קורן ושמח מאשר איך שהוא נראה שהתחלנו עם התוכנית שאז הוא היה מדוכדך ונראה כאילו אין לו חשק לזה למרות שגם עכשיו נראה שאין לו חשק לזה אבל זה רק בגלל שאני מניח שהוא פשוט רוצה להיות עם ליאם בלי כל החרא הזה.---זאין--
"זאין תראה חולה" לחש לי לואי באוזן והלך
מה? אוקי זאין תעשה משהו רוצה קול צרוד, קול צרוד.
שרתי את הסולו שלי בשיר בקול הכי צרוד שאני יכול לעשות, בהתחשב בזה שהודיעו לי על זה שאני צריך לשחק את עצמי חולה שלוש שניות בערך לפני ששרתי אני חושב שהצלחתי.
ליאם התקרב אלי עם בקבוק מים מעביר לי את הבקבוק ועל הדרך ליטוף ומחיצה בתחת.
הוו הוא הולך לשלם על זה.
הפאקינג הופעה הוא מחליט לשחק את המשחק הזה? סבבה.
בסוף ההופעה זאין בסוף ההופעה לחשתי לעצמי, בסוף ההופעה ליאם יקבל את מה שמגיע לו."אז חשבת שאני לא אחזיר לך על מה שקרה בהופעה?"
"אני משקשק מה אתה מתכוון לעשות עכשיו לענג כיסא?"
"אותך"אמרתי ולאחר מכן שמתי בריפרוף את השפתים שלי על שלו מתקרב בקצב איטי מחריד עד שהשפתיים שלי נמחצות על שלו והנשיקה ניהיית אינטימית ועמוקה יותר ויותר בכל רגע.
הרגשתי את הלשון שלו מנסה להיכנס לפי.
"נהה עוד לא מר חרמני שלי" ללשתי לו בצורה הכי סקסית שיכולתי את המשפט המפגר הזה.
מאיפה לעזאזל אני מביא את המשפטים המפגרים האלה.
----ליאם---
זאין התחיל לרדת עוד ועוד עם הנשיקות שלו תוך כדי שהוא מפשיט אותי.
בחיים לא ראיתי את זאין ככה, כאילו ויש לו מטרה והוא מנסה להשי- "זאיייןןן" גנחתי כאשר הוא מצץ לי את הפטמה.
או או הוא הגיע לכפתור של המכנסים פותח אותם ומוריד אותם במהירות יחד עם תחתוני.
אני מרגיש את הפה שלו מול הקצה מרגיש רת הנשימות שלו עלי, נוגע לא נוגע זה פשוט עינוי.
"זאייין בבבקשהה אני מתחנןן"
אמרתי ולאחר מכן כמעט וכל הזין שלי היה בתוך הפה של זאין.
הבן אדם הזה חיה, אם יש משהו שכולם יודעים שגדול יש לי.
"ממהרר יותרר"
---זאין--
"ממהרר יותר" שמעתי את ליאם צועק והגברתי את מהירותי נעזר בידי אני רוצה שהוא יגמור, לטעום אותו.
"אני קרובב כל כךך"
ותוך שניות ספורות גמר בפי מתמוטט על הריצפה לידי.
"אני אוהב-" התחלתי להגיד מסתכל על הפנים המבולבלות של ליאם המתחננות שאני לא אגיד את מה שאני רוצה להגיד.
אני לא רוצה לצאת כזה תלותי ומעצבן.
"אני אוהב את הזין שלך"
----------------
מתתי מהסוף
אוקי זה היה אחד המוזרים לכתוב את זה וזה יצא ג ר ו ע
ועוד כמה פרקים (3-5) נגמר הסיפור כי אין ממש מה עוד להמשיך וכמות הקוראות ירדה ברמות.
16 הצבעות ממשיכה.
YOU ARE READING
Make you MINE (completed)
Фанфикליאם וסופיה חיו חיים מאושרים הם היו מבלים ביחד בכל זמן פנוי שהיה להם הם היו יוצאים לשיט ומסעדות או סתם רואים סרט בבית על הספה ומתכרבלים עד שהרגשות של ליאם השתנו יותר נכון מישהו שינה לו אותם לעומתם יש את זאין ופרי שלא תבינו לא נכון הם חיו חיים מאוש...