Merhba.Umarım bölümü severseniz.Sonunda sizi bomba bir şey bekliyor.İkinci bölümde anlayacaksınız.Oy vermeyi unutmayınn:))
GELECEKTEN KESİT:
''Baba noluyor kim bu insanlar.Neden eşyalarımızı götürüyorlar.''dedim ağlayarak.Anlamıyordum.Kim bu insanlar.Ne işleri var evimizde.''Tamam kızım sana her şeyi anlatacağım ama sakin olmanı istiyorum.''
ŞİMDİ:
Yine bir okul günü.Yine sıcacık yatağımdan ayrılma hikayesi.Aslında uykuyla çok arası olan bir insan değilim ama bu soğuk kış gününde insan sıcacık yatağından ayrılmak istemiyor.Bir saniye bir saniye dışarıda yağmur mu yağıyordu.Evettt dışarıda yağmur yağıyordu.Yağmurlu havaları hiç bir şeye değişmem.Bu dünyada yağmurlu havalardan daha huzurlu bir şey yok sanırım.Bunun verdiği mutlulukla yatağımdan fırladım ve banyoya doğru ilerledim.
Hazırlandıktan sonra.Ayakalrım öutfaktan gelen eşsiz kokuyu takip etmeye başladırlar.''Günaydın kızım senin için pankek yaptım.''Babam sanırım dünyanın en becerikli insanıydı.''Günaydın babiş.Annem sanırım çıktı.''dedim.''Evet Kumsalım çıktı.Malum hayat beklemez.''Annem doktordu.Çok yoğun çalışıyordu.Annemi 2 hafta görmediğim bile oluyordu.
Kahvaltımı ettim ve aşağıda beni bekleyen Derinle buluştum.Derinle 10 yılı aşkın tanışıyoruz.Derinin yeri bende her zaman çok farklı ve çok özel kalıcak.''Günaydın kuzu.Noldu suratın asık''dedim.Az çok nolduğunu tahmin edebiliyordum.''Bildiğin gibi yine veleyatimin kimde kalacağını tartışıyorlar.Bir an önce boşansınlar başka hiç bir şey istemiyorum.''dedi.Derinin bu hali beni çok üzüyordu.''Takma kafana be kuzucum.Onlarda senin iyiliğini istiyorlar''dedim ve ardından ona sıkıca sarıldım.
Kısa bir yürüyüşün ardından okula gelmiştik.Ve karşımda tüm karizmasıyla duran Egeyi gördüm.Egeyle 5 aydır sevgiliyiz.''Günaydın birtanem''dedi.Derin her zamanki gibi yanımızdan gitti.Neden bilmiyorum ama Egeyi bir türlü sevemiyordu.''Seninki yine gitti''diye söylendi Ege.''Sanada günaydın canım''dedim.''Hava çok soğuk.Hadi içeriye geçelim hasta olmak istemeyiz.''dediEge ve sınıflarımıza doğru yürümeye başladık.İkimiizn sınıfları ayrıydı.
Sınıfa girdiğimde Ece ve Derini gördüm.Eceyle sene başından beri arkadaştık tatlı bir kızdı.Genellikle üçümüz takılıyorduk okulda.''Günanaydın Ece naber''dedim.''İyilik senden.Ya şey ilk ders ne biliyor musunuz?''diye sordu Ece.''Evet felsefe en sevdiğim''diye söze atıldım.Bence çok keyifli bir dersti.
30 dakika sonunda ders bitmişti.Tamam kabul hoca biraz beyin ütülüyor ama yinede eğlenceli.''Kızlar ben lavaboya gidiyorum gelirim birazdan''dedi Ece.''Tamam bekliyoruz''dedim sonra Derine dönerek''Kanka bne Egeye bakmaya gidiyorum''dedim ve sınıftan çıktım.11A sınıfına baktım ama Ege yoktu.Bende Eceye vbakmak için lavaboya doğru ilerlerken bir şey gördüm.Bu beynimin bana bir oyunu olmalı.Hayır bu gördüklerim gerçek değil.Ayaklarım beni taşımakta zorlanıyordu.Bu nasıl olabilir.Ve tam o an yanağımda bir ıslaklık hisettim.Ağlıyordum.
BÖLÜM SONU.
Sizce Kumsal ne gördü?Tahminlerinizi yorumlara bekliyorum.
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.2. bölüm çok yakında gelecek.Oy vermeyi unutmayın.Diğer bölümde görüşmek üzere:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir mi Biz mi?
Teen FictionBen kimdim,ailem kimdi.Her şey bu kadar güzel giderken nasıl oldu da buraya geldik.Devam mı etmeliyim yoksa pes mi.Bu sessizlik bir savaşın habercisiydi sanki.Hayat mı haksızdı yoksa ben mi.Artık hiç bir şeye karar veremiyorum.Bir hiçliğin ortasında...