2K 170 45
                                    

Saat:17.54

Y/n

Y/n

Y/n

Y/n

Y/n

Y/n

Y/n

T

E

L

E

F

O

N

A

B

A

K

MY I*

Ne var

Şuan işim var sonra konuşuruz

İşin yok

My I:
Yung ile değerlendirme yapıyoruz?

Yung  salak bir herif

Sen ondan daha salaksın

Izana:

Izana:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

My I:

Tch

Hrre neyse

Yarın

Saat

7.50 de

Okulun karşısındaki parka git

My I:

Neden?

Süslenmene gerek yok ben olamyqcğım

Bir şey bırakıcam qlırsın

Eşek şakalarını kaldıracak halde değilim

Tch

Bekliyorum

Yarın

Alîrsın

Pekala gidiyorum işim var

Bay bay güzellik

.

.

.

Izana yavaşça elindeki telefonu konsolun bulunduğu masaya bıraktı.
Konsolun üstünde biriken tozlar hafifçe sarsılıyordu. Masanın üstündeki yaşlılık çizgileri belirginleşmişti.

Ellerini beyaz saçlarının arkasına bağladı. Elleri birbirine bağlanmış. Birbirine kilitlenmiş iki kalp gibiydi. Saçları hafif esen rüzgarla beraber sallanıyordu. Cam rüzgarın etkisiyle yağlanmamış parçaları etrafta kulakları kazıtacak sesler çıkartıyordu.

"Hadi dürüst olalalım." Kakucho elindeki cips paketini  salıyordu. Yarısı hava ile dolu olduğundan  cips paketi uçurtma denemesi yaptı.

Izana önünde olan saçmalıkları umursamaz tavırla izliyordu. Sadece söyleceği şeyi  tahmin etmeye çalışıyordu.

"Y/n ile uğraşmak hoşuna gidiyor değil mi?" Izana soracağı soruyu doğru tahmin etmişti. Hoşnut bir tavırla gülümseyerek arkadaşına cevap verdi.

"Bana cevabını bilmediğin bir şey sor."

.

.

.

*My I: Bu kelime oyunu diyebileceğimiz sözü bir şarkıdan alıntıladım. İngilizcesi " ben benim" ama  çincede ai aşk anlamına gelir. I ile telefuzları aynıdır. Bu yüzden benim aşkım anlamıda taşır.

☁︎𝙎𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 𝙍𝙚𝙥𝙧𝙚𝙨𝙚𝙣𝙩𝙖𝙩𝙞𝙫𝙚☁︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin