5: drogkereskedelem

9 1 0
                                    

A/N: ezt a részt legnagyobb rajongómnak, leghűségesebb olvasómnak, Zsombonak küldöm. Keep a presentation for 1000 scores.

Böcc félholtan sétált a buszmegállóból az iskola felé, amikor meglepő látvány húzta ki mély gondolataiból. Egy lepukkant ezeréves piros Suzuki csotrogány parkolt a buláj előtt. Böcc feltűnésmentesen lefényképezte, és ment tovább dolgára, mintha mit sem látott volna.

Másnap Csintiát hasonló látvány fogadta, ezúttal azonban a rejtélyes szórakozóhely lámpái is fel voltak kapcsolva. Nyilvánvaló volt, hogy a bácsi valami szörnyűre készült, már csak azt kellett kitalálniuk, hogy mi lehetett az.

Egy unalmas óra közben kopogtatott a felvilágosulás Zozo agyán. Nem tudta elképzelni, hogy egy épeszű, törvénytisztelő állampolgár aki nap mint nap leborul és Urunkhoz, Vityához imádkozik, miért lenne a bulájhelyen a hajnal nyomasztóan iskolaszagú óráiban. Természetesen ez azt jelentette, hogy bárki is volt ott, egész éjszaka ott volt.

Főhőseink csak ezután jöttek rá a fájdalmas igazságra. Amikor Cserniberni Böcc elé állt, ribancferdüléses tartásával elkérni a történelem házit, mindannyian ráébredtek, Cserni nem olyan ártatlan, mint hitték. És hirtelen minden összállt. A furcsa viselkedés, a telefon hiánya, a meredt, távolbanéző tekintet; Cserniberni drogfüggő volt. Sőt, árulta és termesztette az illegális tudatmodósító szereit, egyenesen a bulájból(és három év távlatából még mindig nem kapták el, vannak akik tanulhatnának tőle khmm khmm).

Öt főhősünk azonnal rohanni akart a létező legkomolyabb hatósághoz, Cupp Cupp Igazgatóúrhoz, de tudták, ha beköpik Csernit, azzal csak magukta szabadítják a maffiát, melynek kétségkívül ő a vezetője.

Berni titkaiМесто, где живут истории. Откройте их для себя