Bugun nevruz kutlamasi vardi okulda. Iyi ki bu okula gelmisim. Yoksa onun o-nur suratini goremezseydim olurdum heralde yâa. Aman neyse simdi bunlari konusmanin alemi yok cunku bu okuldayim ve onunlayimmm.
Zil caldi herkes disari cikiyodu. Bende bi kat asagimizda olan onur'u gormek icin can cekisiyodum. Yavas yavas asagi indim. Cok heyecanliydim. Oyle ki heyecandan birden adet oldum. Hemen yukari cikip pedimi taktimm ve bi hisimla geri indim cunku artik ondan uzak kalmak bana aci veriyodu. Sanki agda oluyodum.
Asagi indigimde kimse yoktu. Sadece o ve ben vardik. Ilk defa ikimiz bu kadar yakin olmustuk. Heyecanlandim. Damla damla terledim. Onun üzerinde beyaz t-shirt vardi. Altinda ishal boku renginde bi pantolon vardi. O pantolonu sevdigimi nerden biliyodu. Evet evet oda bana asikti. Benim ustumde de alev kirmizisi bi kazak vardi. Onu ateslendirmek icin giymistim bu kazagi. Bence basarmistim.
Yanlizdik. Onun nefesi benim ensemdeydi. "Hihihihihi" sesler geliyodu. Cok heyecanliydim. Ilk defa boyle hissediyorum. Cok istiyodum onu o da beni tabiki. Birbirimizi tutan sey neydi bilmiyorum ama bir turlu benim istedigim gibi yakinlasamiyoduk. Bu sefer daha da yakindik ben tezgahin tam onunde ona dogru uzandim. O ise beni kendine cekti veee. Beklenen an.......
( Devami yarinnnn)