Ilk gunden tam 10 gun gecmisti. O ilk gunku heyecandan 1 gram bile eksilmemisti tam aksine onun o terli koltuk altini gordukce heyecanim iki kat daha artiyodu.
Yine bir teneffüs zamani kantine inmistim. Kantinde murat dalkilic'in 'bi guzellik yapsana' sarkisi caliyordu. Benim icin caldigimdan adim gibi emindim cunku o bakislari ben tanirim yani. Yine kalabalikti butun kizlar etrafinda tost tost diye haykiriyolardi. Bense onun o sari dislerini gordukce kendimden geciyordum. Benim yesil gozlerim onun bok rengi gozleriyle bulusunca kor oluyordu.
Artik vuslat vakti gelmisti. Bana ne istiyosun cabuk cabuk diye yalvariyodu. Benim cevabim tabi ki belliydi onu istiyodum ama bir turlu sozcukler agzima yapismis cikmiyodu. Cevap vermem gerekiyodu. Ne istedigimi soyeledim.
-hamburger ve ayran.
Bunu derken ben ben degildim sanki bulutlarda fink atiyodum. O da benim heyecanimi anlamis olmali ki hemen cevap verdi.
O: bekle bi saniye CANIM.
^-^^-^^-^-------------------------
Oldum heralde. Onun bu lafi beni benden caldi geri bana vermedi. Ben bes saniyelik soku ustumden attiktan sonra sohbetimiz kesilmesin diye cevap verdim.
-elbette. Elbette beklerim. Seni sonsuza kadar beklerim. Dedim ama bu son cumlemi duymamis olcak ki beni sikine bile takmadi. Ama ben takmasini istiyodum.
Verdigim siparisler hemen gelmisti. Onlari alip yukari cikmam gerekirken ben onun o erotik nefesini koklamak icin ona daha da yaklastim. Beni resmen karadelik gibi icine hapsediyodu. Ondan 80 dk uzak kalmak bana cin iskencesi gibi geliyodu....
(Devami yarinnnn..)