Vedat ve arkadaşları koca reis'e olan minnet borcunu onun davasına hizmet ederek ödüyordu, ferit , mustafa, harun, yakup, demir, ve vedat aynı davaya hizmet ediyordu. Selami bu dava için her şeyi göze almıştı seda, fatma, filiz, arzu, alev, ayşe, yıldız da aynı dava için mücadele ediyorlardı, koca reis'iin davası için hak batıl savaşı için mücadele ediyorlardı onun davasına hizmet eden ne kadar parti üyelerini de toplayıp çanakkale ziyareti için yola çıkmışlardı, filiz vedat'a karşı bir ilgi duyar ondan hoşlanır.
Çanakkale Turu
Filiz ile vedat aynı gabileyi gezdirmek için birleşirler, vedat ile filiz beraber sohbet ederler ferit ile seda birleşmişti mustafa ile fatma birleşmişti, harun ile arzu birleşmişti, yakup ile alev birleşmişti, demir ile ayşe ve yıldız birleşmişti, güzel bir gezi oluyordu. Gezi bittikten sonra istanbul'a dönüş yapmak için yala çıkmışlardı.
İstanbul
Çanakkale gezisi bitmişti herkes istanbul'a dönmüştü gençler dağılmıştı evlerine herkes ailesini görmek için annesinin babasının yanlarına gitmişlerdi. Vakit geçirdikten sonra gençler tekrar toplanırlar bir yerlerde oturup bir şeyler içerler dertleşirler eski günlerini anlatıyorlardı, birbirlerine filiz ve vedat buluşmuşlardı vedat pınar'dan sonra ilk kez birine aşık oluyordu. Eğer filiz de pınar gibi çıkarsa vedat bir kadın dan daha darbe yerse bir daha toparlanamaz
Yeni Bir Aşk Başlıyor
Vedat ile filiz çıkmaya başlayalı tam bir ay olmuştu vedat eski vedatdeğildi artık bu durumu yani vedat'ın kalbini iyileştiren filiz di bütün gençler vedat ile filiz aşkını konuşur olmuştu nişanlarını parti binasında yapmaya karar vermişlerdi koca reis'in sayesinde pırlanta gibi iki genç aynı okulu okuyup aynı dönem mezun olduktan sonra şimdi de nişan törenleri için imza atmaya yola çıkacaklardı.