Adada pandemiden dolayı tüm Türkiye'de de uygulanan sokağa çıkma yasağı vardı 2 ay. Genç çiftimiz de evlerinde tek başlarına oturuyorlardı kahvaltıdan sonra etrafı toparladılar, Poyraz salonda oturarak kitap okuyordu Haziransa şimdiden canı sıkılmıştı Poyrazı çok özlemişdi belki biraz yaramazlık yapa bilirlerdi(azgın Haziran 😜) Poyrazı azdırmak için hazırlanmaya başladı zaten onun her halini düşüyordu Hazirandan
beyaz çok kısa geceliğimi giyindim sütyen takmadım göğüslerim gözüküyordu hatta tüm bedenim beyaz iç çamaşırım bilesaçlarıma şekil verdim makyaj abartmadım zaten Poyraz hemen bozucakdı. Koşarak aşağı indim salondan geçerek mutfağa geçtim.Arkamdan merakla bakan Poyraz bırakarak.😂
Poyrazdan
Aşağı inen Hazirana baktığımda kendimi engelleyemedim özel bölgem çok sertleşmişti onun her zerresini görmek beni qarip hiss etdiriyordu.Mutfağa gitdim onun ardından.Buz dolabından çilek götürmek için eğildi bütün kalçası karşımdaydı resmen 🍑 yıkayıp yemeye başladı. Çok güzel gözüküyordu. Gözlerini kapatarak çilek tadından hazz alırken bense çıplak gözüken göğüslerine bakıyordum. Gözlerini açıp bana baktığında onu belimden tutub kendime çektim hiss etdiyi sertlikle inledi
-Neden Böyle giyindin? diye sordum kendimi daha da ona bastırarak.
-Bu gün zaten hiç kimse gelmiyicek bende rahat diye giyindim. inleyerek cevap verdi.
-Haaaa ama şimdi beni delirtmenin cezasını çekeceksin sevgilim diyip onu bacaklarından tutarak havalandırdım.Bacaklarını hemen belime doladı.Onu sertçe öpmeye başladım karşılık verdi hemen dudaklarını emdikce inliyordu.
Genel
Öpüşmeleri git gide sertleşiyordu yatak odalarına vardıklarında Poyrazın üzerinde bir şey kalmamıştı, Haziranın boynunu emmeye başladıkda üstündeki geceliğin askılarından tutarak çıkardı ve yatağa uzandırdı.Haziran iç çamaşırıyla kalmıştı Poyraz onun boynundan başlayarak göğüslerine indi sol göğsünü yalayıp emdikce diyerini sıkıyordu Haziransa inlemeleri artıyordu.Diyerine geçdi onada aynı işgenceyi uyguladı.
Haziran-H
H-Ahhhhıııhh Poyrazzz Ahhhhh yeter artık yap şunu. Poyrazda durumdan memnun bir şekilde karnına geldi göbeğine sulu sulu öpücükler kasıklarına doğru indi iç çamaşırını hızla çıkararak bütün nefesini kadınlığına üfürdü. Haziranın beli yay misali gerildi elerini Poyrazın saçlarını geçişdirerek kadınlığına daha da basdırdı.
H-Ahhhhıııhh Poyrazzz dev.....-am ett...Poyraz onun kadınlığını yalayıp öpüb emdikce Haziran kendinden geçmişti bile zevkin tadını çıkarıyordu.Birden Poyrazın dilini vajinasında hiss etdiyinde kendinden beklemediyi çığlıkla koyduğu inlemeye şaşırdı. Poyraz başını kaldırarak ona sırıtarak bakdı.Bir eliyle göğsünü diyeriylede kadınlığını okşadı.
H-Poyrazzz no-oluurr yap şunu artık dayanamıyorum inleyerek yalvardı.
P-Neyi yapıyım Haziran? ona bakarak sırıtdı.Haziran bundan zevk aldığını gördükçe sinirlendi ancak Poyrazın ağır vücudunun altında olduğu için bir şey yapamadı.
H- Poyrazzz ahhhhh...canımmm ııhhhhhh nolurrrr? yine de sabrını zorlayarak
P-Ne nolur?
H-POYRAZ ALI ÖZGÜR!beni zor durumda bıraktığın için lütfen içime gir Nolurrrr!!!! sonunda sesi kısılarak yalvardı.Poyraz bu hallerine dayanamadı karısının ellerini yatağın başına sabitleyib içine girdi.
P-H-Ahhhhh aynı anda inlediler nefessiz kaldıkları için bir kaç dakika beklediler sonra yeniden Poyraz hızla Haziranın içini doldurmaya devam etdi. Haziranın deliği dar olduğu için Poyrazın kalın ve sert erkekliği içine girmekde zorlanıyordu uzun olduğu için tam girmesi de zordur ama bu onlara avantaj olarak aşırı zevk veriyordu.
H-AHHHHHH....AHhhhh... hızlan sevgilim
Poyraz talimata uyarak daha da hızlandı artık baya sertdi kalın erkekliği Haziranın içini deşiyordu.Yatak kırılacak gibiydi hızla Haziran dudaklarını yine Poyrazla buluşturdu üst dudağını emmeye başladı.
Boşalacak olduğunu deli gibi titreyen bacakları ve vicudundan anladı kollarını sırtında buluşturdu daha çok kendine çekti Zevki doruğa ulaştığında
H-Poyrazzz AHhhhh geliyorummmm.
P-Bekle ihhhh....ihhhh birlikde gelelim.
H- üzgünüm. dayanamadığı için sonunda boşaldı gözlerini kapatarak keyif aldı.Kurumuş dudaklarını diliyle yalamaya başladı.
P-Haziran! Poyrazın sesiyle gözlerini aralayarak ona bakdı.Tamarlı erkekliği onu korkmasına sebep oldu.
H-Efendim?
P-Sıra sende. Rahatlat beni sevgilim ııhhhhhh.Haziran korkarak eliyle tutduğu erkekliğini ağzına almak istedi sonra vazgeçdi.
P-Haziran?! Napiyorsun???
H-İyiyim. sen napiyorsun?
P-Haziran beni delirtme hadi!
H-Bence Böyle kalsın bak ne güzel!😂
P-Bunu sen istedin.
Haziran "ne?" diyemeden onu ters çevirdi. Belini kaldırarak kalçasını kendine sundu eliyle poposuna atdığı şaplağın ardından Haziran çığlığı bastı
H-AHHHH! Poyraz napiyorsun?
P-İyiyim sen napiyorsun?
Diyerek diyer tarafa daha sert şaplak ardından devam etdi.
H-Poyrazzz AHHHHH! Nolur dur yapma şunu!
P-Sen bir daha beni zor durumda bırakacakmısın hmmm?
H-Ne?! anında yine şaplak yedi ne kadar zevk alsada bundan belli etmek istemiyordu
H-hayirrrr......ihhhhh....yapmiy-cam sözzz!
Tabi hemen ardından Poyraz sertliğini kalçasına dayadı.
H-Poyraz!
P-Ne var güzelim?
H-bana...immmm biraz daha şaplak att! utanarak söyledi ama şuan kendine söz geçiremiyordu.Poyraz gülümsedi tüm gücünü eline✋ toplayarak devam etdi.Eli kalçasına deydikce çıkan "şap" sesleri odada yankılandı ve ikisinde deli etdi.Poposuna dokundukça zorlanıyordu zaten hala boşalmamamışdı 5 dakikanın ardından Haziranın Kıpkırmızı poposuna bakdı ağzını dayadı ve sertçe ısırdı.
H-AHHHHHHH! POYRAZ! ısırığıni bıraktıkdan sonra okşayarak öpdü karısını kucağına alarak yandaki duvara ters bi şekilde yaslayarak belini bükdü.
Arka deliğine girişini hizalayarak girdi.
H-Poyrazzz...AHhhhh.Acıyorr😣 hemen durarak çekmeceden yağ çıkardı bu yağı hep arkasından girdiği zamanlar kullanırdı yağı sürterek yerine koydu yavaş yavaş devam etdi bir süre sonra Haziran'da alışdı hızlanarak arkadaki elini kasıklarında sıkılaştırıp kendini ona daha çok basdırdı.
Son gelgitleri yaparken inleyerek içine boşaldı.
P-Ahhhhhğğ....Hazirannnnn! Haziran içinde tam gelen sıcaklığı hiss etdi kısık şekilde devam etdi Poyraz muzipce gülümseyerek Haziranın deliğinden taşan spermlere bakdı. Haziran dönerek yorgunlukla ellerini Poyrazın boynuna doluyarak kucağına çıktı.
P-Canım hadi duş alalım birlikde
H- hayır poyraz yorgunum uyuyalım
P- bak hemen duş alalım sonra uyuruz.
H-Allah Allah! Seni iyi tanıyorum canım hiç niyetin duş diyil.
P- Sevgilim, nolurr bak doyamıyorum sana!
Haziran gülerek Poyraza bakdı.
H-Bak şimdi uyuyalım yarın söz, zaten sokağa çıkma yasağı var.
P-Hmmm.Peki 2 ay benden kurtulmazsın.
H-Poyrazzz! gülerek yatağa gecdiler Haziranı yatağa sırt üstü bıraktığında dudaklarından bir çığlık kopdu.
H-AHHH!
P-noldu? telaşla sordu
H-Popom acıyor gözleri dolarak söyledi Poyraz ona kıyamadı krem götürüb eliyle sürdü biraz sızısı gecdikden sonra kasıklarına masaj yaparak birlikde uyuya kaldılar 😝
Allahım affet utancımdan ölücem zaten tanımıyorsunuz Hahaha😁😁😁
Sınır 5 vote
İlk one shot olduğu için 😌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PoyHaz One Shot 🔞🔞🔞
FanfictionPoyraz ve Haziranın aşklarını görebileceğimiz hikayeler