''Kalbim acıyor.
Bugün dünden biraz daha fazla acıyor.''
Bir yandan annemin hamile olmasına seviniyorum diğer yandan da Rüzgar'la devam eden küslüğümüze üzülüyorum .Bu sefer uzun sürdü yaklaşık yirmi gün . Yirmi gündür günaydın mesajı almıyorum , sesini duyamıyorum şuan yaşıyor mu onu bile bilmiyorum .Yalnız kalmaktan çok korkan ama genelde yalnız takılan bir insanım . Rüzgarlar İzmir'e taşınacağı için bende İzmir'e gidecektim .Bir süre anneannemlerde yaşamayı planlıyorum .Rüzgar için bütün düzenimi bozdum .Akşam ailecek yemekte bu konuyu konuştuk . Üvey babam tabiki onaylamadı.Ama onun ne dediğini umursamadım.Annem bi sorun olmadığını gidebileceğimi söyledi .O geceye bilet aldık . Sabaha karşı saat 5'te otobüse binecektim .Rüzgar'ın okuluna kayıtım çoktan yapılmıştı . Sabah yeni okuluma gidecektim .O gece hiç uyuyamadım . İçimde kötü bir his vardı. Nedense o gece sabah olmasını hiç istemedim . Annemden ayrılmak da istemiyordum ama gitmek zorundaydım ,zaten her şey ayarlanmıştı .Sabah kuru bir kahvaltı yaptım .Okula gittim . Rüzgarlar yeni taşındığı için evi düzenleyeceklerdi bu nedenle bir hafta kadar bir süre okula gelmeyecekti . Bu bir haftada bende okula alışmaya çalışırım . Gayet disiplinli bir liseydi . Beni bu liseye nasıl kabul ettiler bu pembe saçla hala merak ediyorum.Kesin demişlerdir kız gelsin biz onu hizaya getiririz diye . Neyse 11-C sınıfındaymışım .Sınıfa bi girdim herkesin saçlar toplu sıfır makyaj..Venhasıl iyi bir müdürleri varmış .Ben sınıfa girince bütün dikkati üzerime topladım .En sevmediğim bölüm kendini tanıtma . Ne demeliydim? Sevgilim buraya taşınınca bende peşinden geldim falan mı ?Lanet olsun .''Ben Hayat.İstanbul'dan geliyorum.''Kimseden ses çıkmadı.Hoca:''tamam,boş bir yere geçebilirsin.''Minyon tipli bir kız ''Yanıma gelebilirsin'' dedi.Geçtim oturdum.Tenefüs zili çalınca hepsi başıma toplandı . İlgi çekmekten pek hoşlanan bir kız değilim. Sadece burdakilere göre biraz bakımlıyım.Burası kezban okulu gibi .Şimdi erkeklerin neden bu kadar ilgi gösterdiğini anlayabiliyorum .Kimseyle tam olarak muhattap olmadım.Bir kaç soru yanıtlayıp çıktım sınıftan .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müntehir Bir Bayanın Kaleminden
Teen Fiction''Ölmüş bir ruh , verilmiş bir intihar süsü..'' Hikayenin sonunda kız intihar ediyor. ''Artık hiç bir şey canımı yakmıyor Rüzgar , sigarayı bile elimle söndürebiliyorum.''