2.bölüm

145 4 0
                                    

Ortamı hiç sevmedim.Sanırım ilk gün olduğundan dolayı . Hiç eğlence yok .Tuvaletlerde gizlice sigara içenler yok .Açıkcası pek de umrumda değil.Şuan tek umrumda olan şey Rüzgar.Yaklaşık bir aydır konuşmuyoruz.Bu nasıl bir inattır ya?Özlüyosun ama mesaj atamıyosun.Bu sefer dayanamadım mesaj atım.

''Naber?'' Üç dakika sonra cevap geldi.

''Sanane?''

Rüzgar'ın ne kadar gıcık olduğundan bahsetmemiştim sanırım. En azından yaşadığını biliyoruz ve bana hala kızgın olduğunu ..Aslında küçük bir meseleden dolayı konuşmuyoruz, mesaj atınca da böyle tersliyor işte. Üvey babamdan nefret ediyorum .Yaklaşık 5 yıldır bizimle yaşıyor ve defalarca beni dövmeye kalktı. Hala iyilik prensi gibi davranmaya çalışıyor şerefsiz.Gerçek babam şuan hayatta değil .Sigarayla bile babamdan daha çok vakit gerçirdim . Gerçi ben her şeyle babamdan daha çok vakit geçirdim yazık be .

Odamda yalnız başıma otururken aşağıdan seslenmeler geldi . ''Hayat aşağıya gel, misafirin var.''anneannemlerde beni pek tanıyan olmadığı için komşudur diye pijamalarımla indim aşağıya .O an ciddi anlamda utanmıştım .On dakika önce mesajıma sanane diyen çocuk eve gelmişti.Anneanneme gizlice mırıldandım :''anneanne insan haber vermez mi şu halime baak .''rüzgar birden ''Ne var ki halinde alt tarafı pijamalarınlasın .'' dedi ve sırıttı .

Müntehir Bir Bayanın KalemindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin