Hlásal titulek Denního Věštce, který Hermiona svírala v ruce. Její manžel Draco se na ni podíval přes svůj výtisk a tak divně se na ni podíval. Hermiona věděla, že něco ví. Její manžel nebyl tak nenápadný, jak si myslel. Zamračila se na něj přes okraj a ze shora se ozval hluk, jak se jejich dvě děti hádaly. Oba nad tím jen přetočili oči a Hermiona se rozhodla udeřit. „Tak kde je?!" Draco zavrtěl hlavou a rozšířil hraně oči: „Jak to mám asi vědět?" a pak se zhluboka nadechl: „Nemyslíš, že je mi úplně jedno, kde je Potter, když můj otec je sám někde ve Francii a odmítá se mnou mluvit?" Draco zakroutil hlavou a usadil se pohodlněji: „Nikdy mi neodpustí, že jsme se dali dohromady..." Nechal to vyšumět a Hermiona polkla. Věděla, že Lucius byl striktně proti jejich vztahu a jejich sňatek ho doslovně vyhnal. Ale v Hermioně najednou začalo klíčit podezření: „Nemyslíš, že Harry na to měl stejný názor? Vlastně..." mlaskla: „si jasně vzpomínám, že některé jeho výroky byly úplně stejné jako výroky tvého otce, jen pootočen..." Draco polkl a ztratil se ve vzpomínce...
„Tati, rozhodl jsem se!" vrazil do Luciusovi ložnice a vytřeštil oči, když si všiml propletených nohou. MUŽSKÝCH nohou a vykukující střapaté kštice tmavých vlasů na nápadně bílé, svalnaté hrudi: „Tati?" vyhrkl a snažil se najít ztracenou rovnováhu. V ten moment Lucius otevřel oči a zabodl je do něho, Draco sledoval, jak se z nich pomalu dostává ospalost a Lucius zalapal po dechu: „Draco! CO tu děláš?" Najednou do Luciuse vjel hrozný vztek: „Co tu chceš?" a snažil se zakrýt svou společnost. Ten, ale nehodlal brát na zřetel nic a tak se zvedl, vrazil mlaskavou pusu Luciusovi na krk a rozkošnicky se protáhl. V této pozici zamrzl, jak jeho vědomím projelo poznání, že tu nejsou sami a že je skandál na spadnutí. Draco opět zalapal po dechu a vrhl rychlý pohled na Luciuse. Pak to z něj spadlo a on se začal smát: „No tohle! To je dokonale pokrytecké otče, jsi si toho vědom ano? Bývalý smrtijed a celebrita..." s tím se otočil, maskujíc svoje překvapení a dodal, aniž by se otočil: „Probereme to dole v pracovně, řekněme za 30 minut? Ať máte čas..." a odešel se vyrovnat se svým objevem... Lucius se podíval na Harryho a ten mu sklesle pohled oplácel...
Vrátil se do přítomnosti a polkl, věděl, že Hermiona to z něj do několika minut vypáčí. Potlačil nepříjemný pocit, že za to zaplatí, ale rozhodl se, že z toho vytěží maximum pro sebe: „Fajn. Jsou spolu, stačí?" Hermiona sklapla jak ryba na suchu a napřímila se: „Kdo? Jako Harry má někoho? Stydí se za něj? Nebo co?" Draco potlačil protočení očí a myšlenku, že jeho žena není tak bystrá jak by se zdálo a znova se schoval za noviny, načež vyřkl: „Můj otec a Potter." Čekal, chvíli bylo ticho a pak se ozval obří jekot: „Cože???? To by Harry nikdy neudělal!" Draco shrnul lehce noviny a dodal: „Nevěříš, tak je pojedeme navštívit!" a s tím se natáhl pro svůj čaj. Hermiona na něj pořád vražedně koukala a ani si nevšimla, že už nesedí: „Fajn! Dáme děti na hlídání k Molly a Arturovi a pojedeme do Francie! Jsem zvědavá, co tam najdeme!" s těmito slovy se řítila nahoru po schodech jejich domu jako pomsta sama. Draco si povzdechl, promnul si prsty kořen nosu a zadoufal, že ho Lucius nezabije. Sám netušil, co tam vlastně má očekávat...
Hermiona vše zařídila obdivuhodně rychle a rozhodla se, že Draco nebude dávat otci vědět o jejich návštěvě. Sebrala malý kufr a nacpala do něj několik jejich věcí: "Jdeme!" Draco protočil oči, ale šel k letaxu. Doufal, že ti dva mají dost rozumu a nebudou tam někde nazí! S tím vešel do krbu, mumlajíc adresu.
Samozřejmě to byla planá naděje a než stihl zabránit něco vidět Hermioně, tak ta proběhla letaxem a Draca úplně převálcovala, načež zůstala stát s vytřeštěnýma očima a otevřenou pusou dokořán: "Harry?!" vyjekla.
Jistěže oba slyšeli hučení letaxu, ale ani jednoho to nevyrušilo z jejich činnosti. Lucius ležel nahý na gauči s roztaženýma nohama a Harry mu zrovna fajčil penis. Lucius byl v deliriu a Harry se nemohl dočkat až bude sedět na něm. Takže je vlastně vyjeknutí ženského hlasu totálně vykolejilo. Lucius jen zvedl prudce hlavu a sáhl vedle sebe pro polštář, který si přitiskl do rozkroku. Harry naopak na zemi upadl a ukázal se návštěvě v celé své kráse. Zmohl se jen otočit na břicho a zamumlal: "Sakra Hermiono! Můžeš se otočit?" Draca vedle ní ignoroval, jelikož už ho stejně viděl, když s Luciusem svůj vztah započali.
Draco se vzpamatoval první: "Počkáme v kuchyni!" a odtáhl Hermionu, která stále mrkala o sto šest a snažila se pochopit, co jí její mozek říká.
Lucius zavrčel a pomohl Harrymu na nohy: "Tak nám to nevyšlo." Harry se uchechtl: "A divíš se, že nám to nevyšlo? Hermiona je nejchytřejší čarodějka, kterou znám a Draco neměl absolutně šanci to před ní utajit." Lucius jen pokýval hlavou a šel s Harrym ruku v ruce zpátky do ložnice, obléci se. "Blbeček..." zamumlal si Harry pro sebe.
"Děláte si ze mě srandu? Vy dva tady děláte..." promnula si Hermiona spánky: "Dobře, máte regulérní vztah nebo prostě jen jste milenci?" zeptala se. Lucius s pozvednutým obočím ji sjel od hlavy až k patě a Harry jí odpověděl: "Jsme pár!" načež se Hermiona naježila. "Víš, že tě hledá půlka Anglie? Rok Harry! Smilnit můžete i doma, nebo co je tak problematického?" Harry se ohlédl na Luciuse. "Hermiono. Nikdo neví, že jsem gay a Lucius je pořád odsouzený smrtijed. Jak by to vypadalo? Chceme mít klid! Nechceme se skrývat a někomu něco pořád vysvětlovat!" Hermiona se zamračila. "Dobře, ale tohle nejde na věky. Budete to nakonec muset ven vypustit. Jednou Vás někdo spolu načape! Je jedno, že jste v cizině, kouzelníci také cestují a navíc tady ve Francii žije hodně angličanů, co tě znají! I Luciuse. Vaše vysvětlení je úplně mimo mísu. Nevím, co si mám myslet. Možná..." zmkla a podívala se na Luciuse: "tě tenhle zmanipuloval! Je starší a co se jeho týče, mohl by přijít o mnohem víc než ty. Přeci jen przní mladého nadějného muže a ještě ho donutí zmizet. Mohlo by to brát jako únos. Měli byste se nad tím zamyslet!" Lucius otevřel ústa aby se ohradil, ale Harry se postavil: "Fajn. Promyslíme to a teď možná by jste nás mohli nechat našemu klidu?" Načež se Hermiona zvedla, chytila Draca za ruku a táhla ho za sebou, aniž by se s někým byť jen rozloučila. Lucius si povzdechl...
Harry je pak následoval do obývacího pokoje, kde si sedl v již prázdném pokoji na pohovku. Lucius si k němu přisedl a oba zírali na nyní již tichý krb: "Má pravdu..." ozval se Lucius: "Jednou by na to stejně přišli." Harry se na něj pohlédl: "Jo. Vždycky se najde nějaká čarodějnice, co čumí z okna a bonzuje. I kdyby jsme chodili ven jen v noci, tak se nějaká taková najde." Lucius se uchechtl jeho příměru: "Tak to pojďme zlegalizovat a podat oznámení do novin s vysvětlením tvojí roční nepřítomnosti.". Harry se napřímil. "Ty mě žádáš, abych si tě vzal?" Lucius přikývl: "Miluju tě, ty miluješ mě. Proč ne? Pojďme do toho šlápnout a vráťme se domů. Stejně ti Anglie chybí. Vidím to."
Harry Potter nalezen!
Hermiona zasténala, když uviděla na stole u snídaně noviny s obrovským nápisem. Draco usrkl mléka a zahučel: "Dobré ráno lásko... Je toho víc a je to mnohem horší..." s tím jí hodil další noviny, se skvěl jiný obří titulek.
Potter manželem smrtijeda Malfoye!
Pod ním na ní mával Harry prstenem, s důstojně se tvářícím Luciusem za zády. Protočila oči. "Nač čekat, když můžu šokovat rovnou a tak jak já chci..." zasmál se Draco pyšně: "Malfoyovská taktika... Uštkni první..."
ČTEŠ
Somebody Told Me
FanfictionJen taková kratší, vtipná jednorázovka na téma HarryLu, která vznikla vlastně náhodou, ze zničeného souboru. Omylem jsem totiž svoji delší rozepsanou povídku smazala z počítače a to důkladně, takže i z koše. Mno, to co jsem po týdnu zachránila bylo...