"Okey jom mandi!!Biar Daddy yang kemaskan meja makan.."Kata Ayden
Sean yang sedang menikmati makanan itu memandang ke arah Ayden dan Baby kembarnya.
6 Tahun Kemudian.
"Daddy hikss..hikss.."rengek Rowoon
Sean menoleh ke arah Rowoon dengan tanda tanya!!
"what wrong?"tanya Sean
"Hyu...hyung...don't want share he toy with me hiks..hiks..hiks.."kata Rowoon..
"Jom kita keluar jalan²..Rawoon dengan Rowoon pergi bagitahu mummy!!"arah Sean..
Ayden situation.
Baju mana lagi aku nak pack bawa balik Thailand..2 beg baju babys "alamak lupa pula nak pack baju aku dengan baju Sean"omel Ayden..
Rawoon dan Rowoon berlari menghampiri Ayden di dalam bilik pakaian..
"Mummy let's go out"kata Rowoon
"Sorry babys mummy can't go"kata Ayden..
"Please mummy"rengek Rawoon
"Okey² let's go"kata Ayden
Rawoon dan Rowoon berlari ke gembiran menuju ke arah Sean..
"Semua dah ready jom"kata Sean
Mereka satu keluarga menaikki kereta...30 minit kemudian mereka tiba di Magic Entertainment. Sean melangkah keluar dari kereta dan menghampiri pintu sebelah pemandu dan membuka pintu untuk Ayden!!
Magic Entertainment situation.
"Guys!! Get ready Sean PD-nim dan family dia datang"Arah Mike
Family Sean situation.
Mike menghampiri keluarga Sean yang masih berada di parking lot..
Rawoon dan Rowoon berlari gembira menuju ke arah Uncle Mike a.k.a Personal Assistant kepada Sean."Uncle Rawoon miss u!!"kata Rawoon
"Me to"kata Rowoon
"Uncle rindu u guys juga!!!"kata Mike
"Mike apa yang saya suruh sediakan dah siap?"Tanya Sean
"Dah boss"jawab Mike
Magic Entertainment situation.
Sean melangkah masuk ke dalam Magic Entertainment
Dan diikuti oleh Ayden dan anak²nya..Staf di bahagian front desk menyapa mereka dengan senyuman yang manis!!Mana tidaknya ini pertama kali Sean membawa anak² dan isterinya ke office..
"Rawoon and Rowoon jom ikut uncle!!kita pergi beli snack dekat bar!!"kata Mike
Rawoon dan Rowoon melompat kegembiraan kerana Mike se akan² faham kemahuan mereka..Mana tidaknya melangkah je masuk ke dalam Magic Entertainment mesti akan melalui bar dahulu..
Skip.
Ayden melangkah ke arah studio yang dikata oleh Sean tadi.. "kenapa la tiba² suruh aku pergi dance studio!!!"omel Ayden dalam hati.. Beberapa minit kemudian Ayden tiba di dance studio dan melangkah masuk ke dalam..
"Gelap je!!For what suruh aku datang sini"kata Ayden
Tiba² satu lengan berlingkar di pinggan Ayden..Ayden terkejut dengan kehadiran lengan itu dan satu suara berbisik ditelingan Ayden..
"Happy Anniversary Sayang"Kata suara itu
Ayden tersenyum lalu memandang ke arah suara berkenaan..Lampu dibuka dan terlihatla suasana di dalam Dance Studio itu."Thank You Sean!!!"kata Ayden.
Kedua kembar mereka berlari menuju ke arah Sean dan Ayden.Staff Magic Entertainment memberi senyuman yang manis kepada Boss mereka.
Bersambung..
YOU ARE READING
Baby Boy [Mpreg] ✅
Romance( COMPLATE ) 18xx Mula -1 september 2021 Tamat - 13 march 2022