---Harry---
Nousin junaan. Aloin etsimään vapaata vaunuoasatoa. Melkein kaikkialla oli täyttä, mutta löysin junan takaosata vapaan osaston.
Avasin sen oven. Vaunuosasto ei ollutkaan tyhjä. Ikkunan vieressä istui harmaasilmäinen, blondi poika. Draco. Astuin sisään. Hän kääntyi minuun päin. "Sori, muualla ei ollu tilaa." sanoin ja istuin mahdollisimman kauas hänestä. Hän ei sanonut mitään vaan kääntyi ikkunaan päin.
Juna lähti liikkeelle. Missäköhän kaikki kaverini olivat, ihmettelin itsekseni. Yhtäkkiä huomasin tutut kasvot vaunuosaston ulkopuolella.
"Harry, mä oon ettiny sua kaikkialta!" Ginny huudahti ja tuli sisään.
"Missä sä olit? En huomannu sua, vaikka kävelin koko junan läpi." kysyin häneltä.
Hän ei vastannut vaan istui viereeni ja suuteli minua suoraan huulille. "Mä oon ikävöiny sua koko kesän." hän halasi lujasti.
"J-joo nii mäki sua..." mutisin. En kylläkään ollut kaivannnut häntä, enemmänkin päinvastoin. Toivoin, ettei tämä lukuvuosi koskaan alkaisi.
---Draco---
En jaksanut noita kahta. Aina he olivat yhdessä. Ei sillä, että minua kiinnostaisi. Nousin ylös. Löytäisin toivattavasti jonkun toisen istumapaikan. En sanonut heille mitään. He jäivät kahdestaan ja minä etsin toista istumapaikkaa.
Kävelin pitkin junan käytävää.
"Draco!" kuulin jonkun huutavan. Pysähdyn ja käännyn katsomaan kuka se oli. Pansy.
"Mitä sä täällä harhailet?" hän kysyi ja vetäsi minut mukaansa.
"En mitää" mutisin ja seurasin häntä yhteen vaunuosastoon, jossa oli muita Luihuisia. Menin istumaan heidän kanssaan, mutta en puhunut mitään. Ei huvittanut. Katselin vain ulos ikkunasta ja yritin ajatella jotain muuta.
"Draco!" Pansy huudahti ja havahdutti minut ajatuksistani.
"Mitä?" kysyin hämmentyneenä.
"Ootko sä tulossa?" Pansy kysyi.
"Minne?"
"No, niihin tähtitornibileisiin?"
Voi paska, ne bileet. En ole ikinä viihtynyt siellä. "Joo, tottakai mä tuun."
YOU ARE READING
Afraid to love ~ Drarry ~ Finnish
FantasyHarry ja Draco ovat aloittamassa uutta lukuvuottaan Tylypahkassa. Kummallakaan ei mene kovin hyvin. Löytävätkö surulliset sielut toisensa? Hyväksyvätkö kaikki sen? Varoitus! Sisältää: kiroilua, seksuaalisia kohtauksia